تمدید پروانه کار واحدهای تولیدی لرستان تا پایان خرداد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: پروانه کار تمامی واحدهای تولیدی زیر مجموعه این اداره کل به دلیل پرهیز از تجمعات و وضعیت قرمز کرونا تا پایان خرداد امسال به صورت غیرحضوری تمدید شد.
کد خبر: ۱۳۱۱۹۶۷
به گزارش جام جم آنلاین لرستان: علی آشتاب افزود: تداوم شیوع کرونا در کشور باعث ضرورت بیش از پیش رعایت دستورالعمل های بهداشتی به منظور قطع زنجیره این ویروس شده است.
 
وی ادامه داد: بر اساس اعلام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به جهت آنکه کارفرمایان در ارتباط با بکارگیری نیروها دچار مشکل نشوند همه پروانه‌های کار به طور خودکار و بدون مراجعه صاحب پروانه تا ۳۱ خرداد ماه سال ۱۴۰۰تمدید شد.
 
آشتاب بیان کرد: این تصمیم در راستای صیانت از نیروی کار و سلامت مردم با توجه به شیوع کرونا گرفته شده است و برای تمدید پروانه‌های کار حتی اتباع خارجی نیازی به مراجعه حضوری نیست.
 
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان با اشاره به ماده ۱۸۱ قانون کار، گفت: کارفرمایانی که اتباع بیگانه فاقد پروانه کار یا دارای پروانه کار منقضی شده را به کار بگیرند یا از آنها در کاری غیر از آنچه در پروانه کار قید شده استفاده کنند، مشمول مجازات و جریمه می شوند.
 
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها