مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان از آغاز ثبت‌نام در چهاردهمین جشنواره کارآفرینان برتر همزمان با سراسر کشور در استان خبر داد.
کد خبر: ۱۳۲۳۵۰۶
آغاز ثبت‌نام در چهاردهمین جشنواره کارآفرینان برتر لرستانبه گزارش جام جم آنلاین لرستان: علی آشتاب افزود:  نام‌نویسی در این جشنواره در سه بخش صنعت، خدمات و کشاورزی شروع شده است.

وی ادامه داد: همچنین مهمترین ویژگی جشنواره امسال اضافه شدن بخش گردشگری و صنایع‌دستی به‌عنوان بخش تخصصی این جشنواره در کنار بخش‌های اقتصادی فوق است.
 
آشتاب تصریح کرد: هدف از برگزاری جشنوارۀ کارآفرینان برتر شناسایی و انتخاب کارآفرینانی است که با پشتکار و خلاقانه تحولی بر تولید و اشتغال ایجاد کرده‌اند.

وی ادامه داد: مهمترین اهداف برگزاری این جشنواره شامل توسعه و ترویج فرهنگ کارآفرینی، خلاقیت و نوآوری در کسب‌وکار، شناسایی و انتخاب کارآفرینان برتر و معرفی آنان به‌عنوان الگو به آحاد جامعه به‌ویژه جوانان، ایجاد فضای تعامل و همکاری میان فعالان عرصه‌های مختلف اقتصادی، ایجاد نشاط و رقابت در فضاهای کار و کسب، هم‌افزایی و مشارکت کارآفرینان در توسعه اقتصادی کشور که می‌توان از آن‌ها نام برد.
 
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان بیان کرد: متقاضیان می‌توانند برای ثبت‌نام از یک تیرماه تا ۱۰ مردادماه سال جاری به سامانه جشنواره کارآفرینان برتر به آدرس WWW.KARAFARINANEBARTAR.IR مراجعه کنند.
 
آشتاب ادامه داد: تمامی مراحل ثبت‌نام جشنواره به‌صورت اینترنتی است و  کارآفرینان در صورت لزوم می‌توانند در صورت لزوم با شماره تلفن‌های ۳۳۲۲۹۸۰۴ و ۳۳۹۸۲۲۹۸۰۶ تماس گرفته و یا با مراجعه به وب‌سایت lorestan.mcls.gov.ir از روتد جزییات این جشنواره باخبر شوند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها