بررسی آثار سیاسی نفت بر جامعه ایران در هفتادمین سالگرد ملی شدن صنعت نفت

عبور پرمخاطره ایران از تقاطع نفت و سیاست

مدیر شرکت ملی پخش فراورده های نفتی ارومیه خبر داد:

9500 خودروی عمومی در آذربایجان غربی بصورت رایگان دوگانه سوز شدند

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه از ثبت نام بالغ بر 10 هزارو 979 خودروی عمومی و باری در طرح رایگان دوگانه سوز نمودن خودروها در سال گذشته خبر داد و گفت: 9 هزار و 500 خودروی عمومی در آذربایجان غربی بصورت رایگان دوگانه سوز شدند.
کد خبر: ۱۳۰۹۹۸۱

به گزارش جام جم آنلاین احمد مجرد مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه، ضمن تقدیر و تشکر از صدا و سیمای مرکز استان و اصحاب رسانه در اطلاع رسانی بسیار گسترده و همکاری شهرداریها و مجاری عرضه افزود: در سالی که گذشت 9500 خودروی عمومی به سیستم دوگانه سوز تبدیل شده‌اند و یک هزار و 522 دستگاه خودرو عمومی نیز مشخصات آنها تأیید و فرآیند نوبت‌دهی آنها انجام شده و در انتظار تبدیل به سر می‌برند.
وی خاطر نشان کرد: هزینه تبدیل هر دستگاه خودروی عمومی بالغ بر 10 میلیون تومان هست که با احتساب 9500 خودروی عمومی تبدیل شده در سال گذشته بالغ بر 95میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض به کارگاههای مجاز تبدیل CNG پرداخت شده است.
مدیر منطقه ارومیه تصریح کرد: براساس ارزیابی مدیریت طرح سی ان جی کشور، آذربایجان غربی رتبه یک کشوری، تهران رتبه دوم و آذربایجان شرقی رتبه سوم کشوری را در فرایند تبدیل رایگان خودروهای عمومی به سیستم دوگانه سوز در سال گذشته به خود اختصاص می‌دهد.
این مقام مسئول خاطر نشان کرد: با توجه به تداوم طرح تبدیل رایگان خودروهای عمومی در سال جدید، ضروری است مالکان خودروهای عمومی بار و مسافر هر چه سریع تر در سامانه gcr.niopdc.ir ثبت نام کرده و تا زمان تبدیل به دوگانه سوز شدن از سهمیه اعتباری برخوردار شوند،  در غیر اینصورت سهمیه اعتباری آنها کاسته شده و مانند خودروهای عادی از سهمیه سوخت برخوردار می‌شوند
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها