مدیرکل هواشناسی آذربایجان غربی با اعلام هشدار جدی نسبت به خطر بارندگی و احتمال تندبادهای شدید گفت: پنجشنبه مورخ لغایت شنبه احتمال آبگرفتگی معابر و آسیب به درختان و آسیب به سازه های موقت و درختان در اثر تندباد وجود دارد.
کد خبر: ۱۳۰۸۹۰۸

به گزارش جام جم آنلاین حبیب عبدلی مدیرکل هواشناسی آذربایجان غربی با اشاره به وضعیت آب و هوایی استان طی آخر هفته به ویژه 13 فروردین عنوان کرد: طبق پیش‌بینی‌های انجام شده آخر هفته توام با رگبار باران و وزش باد شاهد خواهیم بود و سرعت وزش باد در برخی موارد تا 80 کیلومتر بر ساعت می‌رسد.   
 وی افزود: رگبار باران در برخی نقاط استان(با احتمال رعد و برق) از اوایل روز پنجشنبه آغاز و تداوم این شرایط تا اواخر وقت روز شنبه 14 فروردین ماه ادامه خواهد داشت.
مدیرکل هواشناسی آذربایجان غربی به احتمال آبگرفتگی معابر و آسیب به درختان اشاره کرد و گفت: با توجه به بارش باران در اکثر مناطق استان احتمال آبگرفتگی معابر؛ احتمال آسیب به سازه های موقت و درختان در اثر تندباد وجود دارد به همین منظور باید آمادگی لازم در خصوص آبگرفتگی معابر شهری در سراسر استان وجود داشته باشد و مردم از سفرهای غیر ضروری ، تردد و اتراق در حاشیه رودخانه ها و عدم صعود به ارتفاعات، عدم روشن کردن آتش در مناطق پر درخت و جنگلی اجتناب کرده و نسبت به  محکم کردن سازه ها و بنرهای تبلیغاتی اقدام کنند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها