مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی با اشاره به افزایش مصرف آب در ارومیه به ۲۱۰ لیتر در شبانه روز گذشته و به تبع آن، افت فشار بسیاری از مشترکان واقع در برخی شهرک ها گفت: قطعی برنامه ریزی شده در این شهر وجود ندارد و قطعی و افت فشار بر اثر افزایش مصرف است.
کد خبر: ۱۳۷۳۰۶۸
 

به گزارش جام جم آنلاین لطیف خوش‌سیرت با اعلام این خبر افزود: همه ظرفیت تولید آب در روزهای اخیر در شهر ارومیه به کارگیری شده تا مشکلی از نظر مصرف شهروندان ایجاد نشود.

وی اضافه کرد: میزان مصرف در شهر ارومیه همواره بالاتر از استاندارد بوده ولی در شبانه روز گذشته به حدود ۶۰ لیتر بیش از استاندارد رسید که همین امر موجب بروز مشکل شد.

وی اظهار کرد: ما مطمئن هستیم که این اضافه مصرف در بخش شرب نبوده و در مصارف غیرضروری نظیر شست و شوی اتومبیل، حیاط منازل و کوچه ها اتفاق می افتد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی ادامه داد: البته باید توجه داشت که۶۰ درصد مردم استان و به تبع آن، ارومیه الگوی مصرف آب را رعایت می کنند و فقط ۱۵ درصد در ردیف مشترکان بدمصرف هستند که امیدواریم این افراد هم صرفه جویی را در دستور کار قرار دهند.

خوش‌سیرت گفت: در شهرک های ایثار و کارگران ارومیه و مناطقی که در ارتفاعات قرار دارند، سطح آب ورودی به مخازن بلافاصله در اثر افزایش مصرف کاهش یافته و این امر موجب بروز افت فشار و در برخی موارد نیز باعث قطع جریان آب شرب مشترکان می شود.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها