طبق پیش‌بینی‌های هواشناسی بارش باران، رعد و برق و وزش باد گاها شدید همراه با سامانه بارشی در استان طی دو روز آینده اتفاق می‌افتد که سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی نیز از شکسته شدن درختان آسیب‌پذیر، احتمال خسارت به پوشش گلخانه‌ها و سقوط اجسام از ارتفاعات را به کشاورزان هشدار داد.
کد خبر: ۱۳۱۰۱۴۲

به گزارش جام جم آنلاین آذربایجان غربی؛  با توجه به ورود سامانه بارشی ناپایدار به استان از اواخر وقت روز جمعه 20 فروردین ماه و  بارش های پراکنده در شمال استان و با توجه به اینکه این سامانه بارشی در روزهای شنبه و یکشنبه تقویت می شود و همچنین ناپایداری هوای استان نیز افزایش می یابد، اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی طی اطلاعیه‌ای نسبت به آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن رودخانه‌ها هشدار داد.

* لزوم اطمینان کشاورزان و صاحب‌های تولیدی از سازه های ساختمانی و گلخانه ای   

طبق پیش‌بینی‌های هواشناسی بارش باران، رعد و برق و وزش باد گاها شدید همراه با سامانه بارشی در استان طی دو روز آینده اتفاق می‌افتد که لازم است  تا کشاورزان و صاحبان واحدهای تولیدی از استحکام سازه های ساختمانی و گلخانه ای اطمینان حاصل کنند.

سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی نیز از شکسته شدن درختان آسیب‌پذیر، احتمال خسارت به پوشش گلخانه‌ها و سقوط اجسام از ارتفاعات را به کشاورزان هشدار داد و به کشاورزان اعلام کرد تا تدابیر لازم جهت پیشگیری از خسارات احتمالی را به کار بگیرند.

لازم بذکر است در ۲۴ ساعت گذشته شهرستان ارومیه دمایی بین مثبت هشت و ۲۴ درجه سانتی گراد را تجربه کرده و ، شهرستان پلدشت با مثبت ۲۹ درجه گرم ترین شهر استان  و اشنویه با دمای مثبت چهار درجه سانتی گراد و سردترین  بود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها