لیورپول – سیتی؛ فینال فینالیست‌های فوتبال جزیره

شام آخر در آنفیلد

خبرهای چند خطی از فوتبال اروپا؛

توئیت فوتبالی

خبرهایی کوتاه از فوتبال اروپا را اینجا بخوانید.
کد خبر: ۱۳۰۲۵۱۷

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روزنامه جام جم ، خلاصه ای از اخبار مهم فوتبال اروپا را اینجا بخوانید:

 

افشای دستمزد اوزیل

حالا که مسوت اوزیل پس از کش‌و‌قوس‌های فراوان از آرسنال جدا شد و به فنرباغچه پیوست، یکی از خبرهای مهم میزان دستمزد او در تیم ترکیه‌ای است. یکی از مشکلات مدیران آرسنال با اوزیل، دستمزد بالای این بازیکن بود. حالا روزنامه معتبر بیلد در خبری اعلام کرد که دستمزد یک سال این بازیکن آلمانی حدود ۳ میلیون یورو است.

۵۵۰ هزار یورو هم به عنوان پاداش برای او در نظر گرفته شده است.

توافق رم با آلگری

در حالی که رم در رده سوم سری A ایتالیا قرار دارد، اما مدیران این تیم از عملکرد پائولو فونسکا راضی نیستند. در همین راستا سایت کالچو مرکاتو ایتالیا خبر داد که ماسیمیلیانو آلگری سرمربی پیشین تیم فوتبال یوونتوس با باشگاه رم به توافق رسیده و در آستانه نشستن روی نیمکت این تیم است. گفته می‌شود حقوق سالانه او با رم، ۵ میلیون یورو خواهد بود.

بنیتس در حوالی ناپولی

ناپولی در حال حاضر با ۳۴ امتیاز در رده ششم سری A ایتالیاست. همین مساله باعث شده تا دی لورنتیس رئیس ناپولی به دنبال جانشینی برای گنارو گتوزو باشد. به گزارش توتو مرکاتو، ‌‌رافائل بنیتس سرمربی اسبق رئال‌مادرید و لیورپول و البته خود ناپولی که هفته گذشته از مربیگری دالیان چین استعفا کرد، گزینه اول ناپولی است. از طرف دیگر، دی‌لورنتیس رابطه خوبی با والتر ماتزاری سرمربی سابق تورینو دارد و گزینه دوم برای هدایت ناپولی این مربی ایتالیایی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها