فیلم قدیمی «تبهکار» با سرپرستی سعید مظفری برای شبکه یک سیما دوبله شد.در این دوبله ، منوچهر اسماعیلی به جای جیمز کاگنی بازیگر نقش کودی صحبت کرده است.
کد خبر: ۱۲۹۱۹۴

وی آدمکشی روانی و رئیس گروهی از تبهکاران است که با تلاش پلیس ، دستگیر و زندانی می شود. یکی از کارآگاهان با هویتی جعلی هم سلولی او می شود تا درباره نقشه های تبهکاران اطلاعاتی را به دست آورد. مدتی بعد آنها از زندان می گریزند و به دوستان کودی می پیوندند. نقشه گروه ، سرقت حقوق کارگران یک کارخانه شیمیایی است اما کارآگاه آنها را لو می دهد و...زهره شکوفنده (ویرجینیا مایو)، مازیار بازیاران ، ولی مومنی ، ناصر احمدی ، حسن کاخی ، حسین نورعلی و میرطاهر مظلومی نیز از جمله دوبلورهای این فیلم هستند که نامزد دریافت اسکار بهترین فیلمنامه بوده است.

ماجراهای شبهای یک موزه


فیلم پرفروش «شب در موزه» با سرپرستی ناصر نظامی برای شبکه 5سیما دوبله شد. در دوبله این فیلم 107دقیقه ای ، کیکاووس یاکیده به جای بن استیلر بازیگر نقش لری صحبت کرده است . وی که به تازگی از همسرش جدا شده ، برای حفظ آپارتمانش و تامین مخارج پسر 10ساله اش ، شغل نگهبانی یکی از موزه های نیویورک را می پذیرد. او نگهبان شب است و از ماجرایی که شبها در موزه روی می دهد خبر ندارد. این که تعدادی از اشیائ موزه زنده می شوند و همه چیز را به هم می ریزند.
هیچ کس حرفهای لری را درباره اتفاقاتی که در موزه می افتد، باور نمی کند و...حسین عرفانی (رابین ویلیامز)، اصغر افضلی (میکی رونی )، فریبا شاهین مقدم ، زهره شکوفنده ، شهاب عسکری ، شروین قطعه ای ، داوود باقری ، تورج نصر، بیژن علی محمدی ، عباس نباتی ، مهدی آرین نژاد، علیرضا باشکندی ، علی اصغر رضایی نیک ، اکبر منانی و شهلا ناظریان نیز در دوبله این فیلم حضور داشته اند.

فیلمهای مستند تماشایی


چند فیلم مستند که با سرپرستی مریم صفی خانی دوبله شده ، بزودی از شبکه های 2و 4سیما پخش خواهد شد.
«لاپونیا، خورشید نیمه شب» درباره منطقه ای از قطب جنوب ، شرایط آب و هوایی آن و چگونگی زندگی حیوانات در آن است.
«مصر قلمرو مردگان» به تاریخچه مومیایی کردن اجساد در مصر باستان می پردازد. «قد بلند مو بور» درباره زرافه ها و چگونگی راهیابی آنها به فرانسه و نیز درباره نوع خاصی از زرافه است که در انگلستان زندگی می کند. «در جستجوی موآ» درباره جنگلهای نیوزیلند و پرنده عظیم الجثه ای است که در این منطقه زندگی می کند.
در فیلم «دره گمشده پرنده رویایی» پژوهشگری به نام هانس گیس هورن برای یافتن پرنده ای کمیاب به پرو سفر می کند. او در نهایت فقط موفق می شود یک لحظه این پرنده را ببیند. «چالش گربه های بزرگ» درباره شیرها و پلنگها و چگونگی زندگی و شیوه های شکار کردن آنها است.
در فیلم «آخرین مکان روی زمین» چگونگی به وجود آمدن نیوزیلند، وضعیت آب و هوای آن ، حیوانات آن و شیوه زندگی مردمانش است. این فیلمها از شبکه 2سیما پخش خواهد شد.
4فیلمی که در ایام نوروز از شبکه 4سیما پخش خواهند شد عبارتند از: «رودها و امواج» ماجراهای مردی به نام اندی است که درباره رودهای استرالیا تحقیق می کند، «الماس سفید» درباره مردی است که با بالون خود به دور دست ترین مناطق دنیا سفر می کند، «خواهر هلن» درباره راهبه ای است که پس از ترک اعتیادش به الکل ، یک مرکز درمانی برای معتادان الکلی تاسیس می کند و «مناظر چین» درباره مناطق کمتر دیده شده کشور چین است.
ناصر تهماسب ، فهیمه راستکار، منوچهر زنده دل ، نگین کیان فر، ناصر احمدی ، مهرداد ارمغان ، محمدرضا سیکارودی ، رضا آفتابی ، ناهید شعشعانی ، معصومه آقاجانی ، محمود فاطمی ، علیرضا باشکندی ، ظفر گرایی و ناصر خویشتندار دوبلور این فیلمها هستند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها