«بسته پیشنهادی» و «خدا قوّت» شبکه رادیویی جوان جهت بالا بردن اطلاعات مردم در خصوص ویروس کرونا و نیز تقدیر و تشکر از کادر درمان، در محدودیت‌های کرونایی و تعطیلی آذر ماه به روی آنتن می‌روند.
کد خبر: ۱۲۸۸۹۶۱

به گزارش جام جم آنلاین از روابط‌ عمومی رادیو جوان، در روزهای سرد آذر ماه که محدودیت‌های جدیدی برای مبارزه با ویروس کرونا وضع شده، در این شرایط وظیفه رسانه به ویژه رادیو، این است که با اطلاع‌رسانی صحیح و به موقع، از تبعات اجتماعی این محدودیت‌ها بکاهد و از سوی دیگر با تولید برنامه‌ های جذاب و شنیدنی، مخاطبانی را که این روزها فرصت بیشتری برای نشستن پای رادیو دارند راضی نگاه دارد.

در این روزهای سخت، رادیو جوان پویشی را به عنوان «هواتو دارم» راه‌اندازی کرده‌ که در آن به مجموعه‌هایی که هوای مردم را در فضای کرونا دارند و همچنین به خود مردم که می‌توانند هوای اطرافیان‌شان را داشته باشند، توجه می‌کند.

در این پویش تلاش می‌شود به تقویت مجموعه‌هایی که در حال خدمت رسانی به مردم هستند بویژه کادر پزشکی درمانی که در صف مقدم مبارزه با کرونا قرار دارند، پرداخته شود.

رادیوجوان پیش‌تر در ویژه‌برنامه‌هایی چون «هواتو دارم» یا «قرارگاه» به خوبی توانسته‌است تا ارتباط مستمری را با کادر درمانی در حوزه‌های مختلف داشته باشد.

شبکه رادیویی جوان جهت تقدیر و تشکر از کادر درمان و خانواده‌های پرسنل و خانواده شهدای سلامت و نیز بالا بردن اطلاعات مردم در خصوص ویروس کرونا، برنامه‌ «خدا قوّت» را از اول تا هفتم آذر هر روز در دو نوبت، ساعت ۱۰ و ساعت ۱۶ به صورت زنده و محیطی در یکی از بیمارستان‌های کشور به روی آنتن می‌برد.

مراسم افتتاحیه این برنامه اول آذر در محل بیمارستان مسیح دانشوری تهران برگزار شد.

برنامه‌ زنده «بسته پیشنهادی» با هدف ایجاد سرگرمی برای کسانی که در خانه مانده‌اند، هر شب ساعت ۹ به مدت یک ساعت، با همکاری و همراهی مخاطبان و شنونده های رادیوجوان به روی آنتن می‌رود.

در این برنامه، رادیو جوان هر شب پیشنهادها و راهکارهایی ساده و جذاب را به هواداران خود ارائه می‌دهد تا از لحظات در خانه ماندن، لذت ببرند و شنونده‌ها نیز از اتفاقات و تجربه‌های خود در این شرایط و گفتگو با اعضای خانواده‌شان و کارهایی که انجام می‌دهند، عکس و فیلم می‌گیرند و برای برنامه ارسال می‌کنند.

«یکی بود یکی نبود» ویژه برنامه رادیو جوان به تهیه‌کنندگی مجتبی حسنی در شب‌های کرونایی پائیز است که به صورت زنده هر شب ساعت ۱۰ داستان چند جوان ایرانی را روایت می‌کند.

این برنامه در یک دورهمی رادیویی و جَوان پسند با جَوان‌های دهه هفتادی و هشتادی، گفتگو می‌کند و هدف اصلی آن پیرامون جوان‌های بسیجی‌ست که در مسیر انقلاب و میهن به شهادت رسیده‌اند یا در روزهای اخیر با همان روحیه، برای مبارزه با ویروس کرونا و نجات جان هم‌وطنان تلاش می‌کنند.

برنامه‌ های رادیو جوان روی موج اف ام ردیف ۸۸ مگاهرتز پخش می‌شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها