اکنون که فرضیه های متعددی در رابطه با انتقال ویروس کرونا از طریق سرویس های بهداشتی به گوش می رسد محققان با عکسبرداری های چندبعدی و پیشرفته حقایقی را در رابطه با سرویس های بهداشتی نشان دادند.
کد خبر: ۱۲۸۴۹۸۷

به گزارش جام جم آنلاین ، یک کمپانی تحقیقاتی که بیشتر بر روی موضوعات شیمیایی کار می کند عکس هایی با سرعت بالا گرفت تا نشان دهد در سرویس های بهداشتی و به خصوص هنگام کشیدن سیفون چه رخ می دهد.

بر اساس تصاویری که ثبت شده به خوبی دیده می شود که در هنگام کشیدن سیفون انگار که انفجاری از پریدن جرم و میکروب به سمت بالا رخ می دهد.

این مطالعات نشان داد که کشیدن سیفون در توالت های فرنگی، اجزای بالقوه و قطرات آلوده به ویروس کرونا تا ارتفاع سه فوت بالا می پرند.

این تصاویر ثابت می کند که در توالت های فرنگی ابتدا باید باید در آن بسته شود سپس افراد اقدام به کشیدن سیفون کنند در غیر اینصورت اگر سرویس با فرد قبلی آلوده به ویروس کرونا شده باشد این ویروس ها تا ارتفاع سه فوتی بالا می پرند.

وقتی سیفون توالت فرنگی کشیده می شود به ظاهر چیزی دیده نمی شود اما این تصاویر که با دوربین های پیشرفته و با سرعت بسیار بالا گرفته شده اند نشان می دهد که انگار انفجاری در دهانه رخ می دهد که قطرات را به سه فوت بالاتر پرتاب می کنند.

 

تصاویری چندش آور اما تامل برانگیز!

 

تصاویری چندش آور اما تامل برانگیز!

 

تصاویری چندش آور اما تامل برانگیز!

 

تصاویری چندش آور اما تامل برانگیز!

 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها