گوشی‌های سری آیفون ۱۲ که به تازگی معرفی شده‌اند، هم اکنون برای نمایش در فروشگاه‌های اپل در چین موجود هستند که طبق تصاویر، فریم آن‌ها با مشکل ریزش رنگ مواجه شده است.
کد خبر: ۱۲۸۳۱۲۲

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از دیجیاتو،در گزارش جدید که توسط بلاگری به نام «لی فنگ» منتشر شده، تصاویری از آیفون ۱۲ در فروشگاه رسمی اپل به چشم می‌خورد. با نگاه به این تصاویر متوجه می‌شویم که رنگ بخشی از فریم آن ریخته که علت آن باید استفاده بیش از آن توسط بازدیدکنندگان باشد.

با عرضه گوشی‌های سری آیفون ۱۲، بسیاری از کاربران برای کار با آن‌ها به فروشگاه‌ها هجوم برده‌اند و بدون شک افرادی زیادی آن‌ها را آزمایش کرده‌اند، اما ریزش رنگ جدیدترین محصولات اپل عجیب به نظر می‌رسد.

اولین مشکلات آیفون ۱۲ و ۱۲ پرو: ریزش رنگ فریم و ترک‌ خوردن پنل پشتی

ظاهرا ریزش رنگ تنها مشکلی نیست که گوشی‌های جدید اپل با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، چرا که یکی از افشاگران مطرح دنیای فناوری به نام «مکس وینباخ» تصاویر و ویدیوهایی از آیفون ۱۲ پرو خود منتشر کرده که پنل پشتی آن بدون هیچ دلیلی ترک خورده است.

وینباخ در توییت خود به این موضوع اشاره کرده که بدون سقوط دستگاه و انجام کار خاصی با آن، با ترک خوردن پنل پشتی گوشی خود مواجه شده که از فریم تا روی ماژول دوربین ادامه دارد.

اولین مشکلات آیفون ۱۲ و ۱۲ پرو: ریزش رنگ فریم و ترک‌ خوردن پنل پشتی

بخش پشتیبانی اپل دستگاه وینباخ را تعویض کرده و یک دستگاه جدید در اختیار وی قرار داده، با این حال ایجاد چنین مشکلی از همان ابتدا عجیب به نظر می‌رسد، مخصوصا اینکه با یک گوشی ۱۰۰۰ دلاری مواجه هستیم.

به تازگی آیفون ۱۲ و ۱۲ پرو در تست مقاومت عملکرد فوق‌العاده‌ای از خود نشان داده‌اند که البته دلیل اصلی آن محافظ «Ceramic Shield» نمایشگر این محصولات است، با این حال انتظار می‌رود با عرضه بیشتر این محصولات، شاهد گزارش بیشتر مشکلاتی مانند ریزش رنگ فریم یا شکستگی پنل پشتی باشیم. در نهایت بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که در گذشته کاربران نسخه مشکی مات آیفون ۷ نیز با مشکل ریزش رنگ مواجه شده بودند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها