رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج

تصادف جرثقیل ۳۰ تنی سبب خسارت به ساختمانی در کرج شد

رییس اداره تصادفات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ برخی از مهم‌ترین تصادفات شبانه‌ روز گذشته در پایتخت را تشریح کرد.
کد خبر: ۱۲۷۹۰۱۳

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین، سرهنگ احسان مومنی در گفتگو با ایسنا در تشریح حوادث رانندگی ۲۴ ساعت گذشته در پایتخت گفت: حوالی ساعت چهار بامداد امروز برخورد کامیون با گاردریل‌های بزرگراه امام علی(ع) سبب تخریب بیش از ۱۳ شاخه گاردریل، نابودی چهار اصله درخت و قطع روشنایی وسط بزرگراه شد. این حادثه در مسیر شمال به جنوب بزرگراه امام علی بعد از ایستگاه بی‌آرتی مجیدیه رخ داد و با حضور کارشناسان پلیس راهور مشخص شد که سرعت زیاد و ناتوانی راننده کامیون در کنترل وسیله نقلیه باعث بروز این حادثه شده است.

مومنی با بیان اینکه عوامل راهور با استفاده از جرثقیل این کامیون را به حاشیه مسیر منتقل کردند، گفت: اگر سرعت این کامیون کم بود و با سرعت مطمئنه حرکت می کرد مطمئنا راننده آن می‌توانست وسیله نقلیه خود را کنترل کرده و به موقع عکس العمل نشان دهد.

رییس اداره تصادفات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، همچنین از واژگونی یک دستگاه وانت پیکان در مسیر شمال به جنوب بزرگراه امام علی (ع) ورودی آزادگان غرب خبر داد و گفت: این حادثه حوالی ساعت پنج صبح بامداد امروز رخ داد و وانت پیکان پس از واژگونی با کاشن تانک یا همان بشکه های زرد ایمنی نصب شده در مسیر برخورد کرده و متوقف شد.

مومنی، علت این حادثه را سرعت زیاد و عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه اعلام کرد و گفت: با حضور عوامل اورژانس مصدوم این حادثه که راننده وانت پیکان بود، پس از دریاقت خدمات اولیه درمانی به نزدیکترین مرکز درمانی منتقل شد.

وی درباره حادثه رانندگی دیگر که ناشی از سوار کردن مسافر در بزرگراه شهید یاسینی رخ داده است، افزود: حوالی ساعت شش صبح امروز تغییر مسیر ناگهانی سواری پژو برای سوار کردن مسافر سبب تصادف با یک دستگاه موتورسیکلت در مسیر جنوب به شمال بزرگراه شهید یاسینی مقابل مترو شهید کلاهدوز‬ شد.

رییس اداره تصادفات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با بیان اینکه راننده پژو به دلیل انحراف ناگهانی از مسیر مقصر تشخیص داده شد، گفت: با حضور عوامل اورژانس راننده پژو به بیمارستان منتقل شد.

مومنی حادثه دیگر را مربوط به واژگونی کامیونت حامل بار در مسیر شرق به غرب بزرگراه آزادگان محدوده پل شهید بروجردی دانست و گفت: این حادثه حوالی ساعت ۱۰ صبح امروز رخ داد که با حضور ماموران در محل و انجام بررسی‌های اولیه مشخص شد این کامیونت به علت عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از سرعت غیر مجاز واژگون شده است.

به گفته وی، راننده این خودرو که به شدت دچار مصدمیت شده بود، در عملیاتی با حضور ماموران آتش‌نشانی از کابین خارج شده و از سوی عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل شد.

رییس اداره تصادفات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ همچنین از نجات معجزه‌آسای راننده سواری پژو ۲۰۶ در بزرگراه شهید زین‌الدین نیز خبر داد و گفت: حوالی ساعت ۱۶:۲۵ روز گذشته سواری پژو ۲۰۶ در مسیر غرب به شرق بزرگراه زین الدین قبل از حجربن عدی درحال حرکت بود که به علت سرعت زیاد و ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه واژگون شد. اما پس از امدادرسانی مشاهده شد که خوشبختانه راننده آسیبی ندیده و به شکل معجزه آسایی نجات یافت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها