استاندار تهران گفت: با توجه به شرایط قرمز استان تهران به لحاظ کرونا، دورکاری ادارات در این استان طی هفته جاری و تا روز چهارشنبه ۱۹ شهریور ماه تمدید می‌شود.
کد خبر: ۱۲۷۵۱۶۶

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، انوشیروان محسنی بندپی عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به روند کند شیب کاهش کرونا در استان تهران اظهار داشت: شیب کاهش کرونا در پایتخت و کشور بسیار ملایم است.

وی با بیان اینکه متأسفانه شهروندان به توصیه‌ها مبنی بر سفر نرفتن گوش نکردند و میزان شیوع کرونا در استان تهران تا دو هفته دیگر و بعد از ارزیابی‌ها مشخص می‌شود گفت: طبق توافقات صورت گرفته بین دو وزارتخانه آموزش و پرورش و بهداشت و درمان مقرر شد تا بازگشایی مدارس از ۱۵ شهریور با اعمال شرایط سخت‌گیرانه پروتکل‌های بهداشتی و برگزاری کلاس‌ها به صورت حضور و غیرحضوری صورت می‌گیرد.

استاندار تهران بیان داشت: کاهش ماندگاری دانش آموزان در مدارس و تعطیلی بوفه‌ها و همچنین برگزاری کلاس‌های حضوری با نیمی از ظرفیت دانش آموزان از جمله اقدامات برای مدیریت کرونا در مدارس است.

محسنی بندپی در ادامه عنوان داشت: با توجه به شرایط قرمز استان تهران به لحاظ کرونا دورکاری ادارات در استان تهران در هفته جاری و تا روز چهارشنبه ۱۹ شهریور ماه تمدید می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها