مسابقه تلویزیونی «فن آورد» از امشب ۱۷ خرداد ماه روی آنتن شبکه چهار سیما می‌رود.
کد خبر: ۱۲۶۸۳۵۹

به گزارش گروه سیما جام جم آنلاین از خبرنگاران جوان، مسابقه تلویزیونی «فن آورد» با نگاه متفاوت و کارشناسانه به کسب و کار‌های استارتاپی، از امشب ۱۷ خرداد ماه روی آنتن شبکه چهار سیما می‌رود.

در هر قسمت از مسابقه تلویزیونی «فن آورد»، ۷ شرکت کننده با تجربیات مختلف در حوزه‌های معماری، الکترونیک، سرمایه گذاری هوشمند، طراحی هویت بصری، طراحی بسته بندی، تبلیغات، طراحی کاراکتر، رشته کارآفرینی و ... شرکت می‌کنند و در هر قسمت سه داور طرح‌ها و ایده‌های شرکت کنندگان را ارزیابی و برنده نهایی را اعلام می کنند.

«فن آورد» فرصتی است تا صاحبان ایده‌ها با یکدیگر به رقابت بپردازند؛ استعدادیابی و کارآفرینی از جمله اهداف این مسابقه تلویزیونی است.

موضوع قسمت اول این مسابقه که امشب (شنبه ۱۷ خرداد ماه) ساعت ۲۱ از شبکه چهار سیما پخش می‌شود درخصوص معماری است و ۷ شرکت کننده برای برنده شدن با یکدیگر رقابت می‌کنند.

مرادی استاد مرکز معماری حوزه هنری، رئیسی عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی و فروزانفر رئیس مرکز معماری حوزه هنری سه کارشناس و داوری هستند که در قسمت اول، رقابت شرکت کنندگان را مورد ارزیابی قرار می‌دهند.

اجرای این مسابقه تلویزیونی را آرش سروری برعهده دارد و علی ضیایی به عنوان گوینده با این برنامه همکاری می‌کند.

«فن آورد» به تهیه کنندگی علی اقتدارپرور محصول گروه اجتماعی شبکه چهار سیماست که دو روز در هفته روز‌های شنبه و چهارشنبه ساعت ۲۱ از شبکه دانایی پخش می‌شود. محمد حسین عبداللهی مجری طرح و محسن حسینی کارگردان این مسابقه تلویزیونی هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها