رییس اتحادیه صنف کبابی و حلیم و غذا پزی های سنتی گفت: افزایش قیمتی در آش و حلیم نخواهیم داد. این محصولات در ماه رمضان به صورت فروش آنلاین و در ظروف در بسته با رعایت تمام نکات بهداشتی به دست مردم خواهد رسید.
کد خبر: ۱۲۶۳۹۶۶
 حسین محمدی رییس اتحادیه صنف کبابی و حلیم و پزندگان غذاهای سنتی در گفتگو با جام جم آنلاین در خصوص موضوع فروش و پخش آنلاین اش و حلیم در ماه رمضان گفت :در ماه رمضان حلیم و اش به صورت آنلاین به مردم عرضه خواهد شد. برای تحقق این امر نیز زیر ساخت ها آماده است و با توجه به اپلیکیشن هایی که از قبل در زمینه فروش آنلاین غذا فعالیت می کرده اند نباید در زمینه پخش مشکلی وجود داشته باشد .

وی در خصوص قیمت محصولات این صنف در ماه رمضان گفت: ما هیچ گونه افزایش قیمتی نخواهیم داشت و محصولات با قیمت سال گذشته به دست مشتریان خواهد رسید. تاکید می کنم که به اعتقاد من مردم روزه دار حق دارند که سفره هایشان با غذاهای مقوی رنگین شود و ما تمام تلاش خود را برای تحقق این امر می کنیم.

محمدی خاطر نشان کرد: محصولات با رعایت نکات کامل بهداشتی و به صورت ظرف در بسته به دست مشتریان خواهد رسید . همچنین در فرآیند تولید نیز با توجه به زمان پخت طولانی و حرارت بالای پخت عملا محصول کاملا پاکیزه و ضد عفونی است .

رییس اتحادیه صنف کبابی و حلیم در خاتمه گفت: دستورالعمل های بهداشتی به واحد های صنفی ابلاغ می شود و تمام واحد ها ملزم رعایت این نکات هستند و با هرگونه تخلف برخورد خواهد شد . 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها