برای استرداد بلیت قطارهای مسافری شرکت‌های حمل و نقل ریلی رجا و سفیر از طریق تلفن 1539، تلفن همراهی که شماره آن هنگام خرید در سامانه فروش ثبت شده، باید الزاماً نزد متقاضیان باشد.
کد خبر: ۱۲۶۲۰۴۵

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، متقاضیان استرداد بلیت قطار هنگام تماس با تلفن ۱۵۳۹ لزوماً باید تلفن همراهی که هنگام خرید در سامانه فروش به ثبت رسانده‌اند را نزد خود داشته باشند تا کد ارسالی از طریق پیامک را همان لحظه به اپراتور ۱۵۳۹ اعلام کنند.

متقاضیان استرداد هنگام تماس علاوه بر تلفن همراه ثبت شده در سامانه فروش هنگام خرید، ضرورت دارد شماره سریال بلیت‌های صادره و شماره کارت بانکی یکی از افرادی که بلیت به نام ایشان صادر شده است را جهت تطبیق و استرداد وجه اعلام کنند.

عملیات استرداد بلیت قطارهای شرکت‌های رجا و سفیر از طریق سامانه ارتباط با مشتریان با تلفن ۱۵۳۹ از ساعت ۱۰ صبح روز جاری (۲۶ اسفند ماه ۹۸) برای متقاضیانی که تمایل به استرداد بلیت‌ قطارهای خود را دارند آغاز شده و وجه بلیت با انجام عملیات استرداد به حساب فرد واریز خواهد شد.

بلیت‌های استرداد شده از طریق سایر سامانه‌های فروش (وب سرویس‌ها، آژانس‌ها و غیره)، امکان استرداد مجدد از طریق تلفن 1539 را نخواهد داشت.

این اقدام شرکت‌هاى حمل و نقل ریلی مسافری رجا و سفیر به منظور رفاه هموطنان و حفظ سلامت آنان صورت گرفته است.

پس از شیوع کرونا در کشور وزیر راه و شهرسازی روز پنجم اسفند ماه بود که در بخشنامه‌ای تأکید کرد مردم برای ابطال بلیت‌های خود می‌توانند اقدام کنند و جریمه‌ای بابت ابطال هم نمی پردازند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها