تیم فوتبال اتلتیکو مادرید موفق شد در وقت‌های اضافه لیورپول انگلیس را شکست دهد و راهی مرحله بعد شود.
تیم فوتبال اتلتیکو مادرید موفق شد در وقت‌های اضافه لیورپول انگلیس را شکست دهد و راهی مرحله بعد شود.
کد خبر: ۱۲۶۱۷۵۸

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه دیدار‌های دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تیم فوتبال لیورپول در ورزشگاه آنفیلد میزبان اتلتیکو مادرید بود که این دیدار با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید و با توجه با پیروزی یک بر صفر اتلتیکو در مادرید، شاگردان کلوپ از این جام حذف شدند.

در این مسابقه ابتدا واینالدوم هافبک هلندی لیورپول با ضربه سر در دقیقه ۴۳ گل نخست بازی را به ثمر رساند تا همه چیز در مجموع ۲ دیدار رفت و برگشت مساوی شود.

حملات اتلتیکو در نیمه دوم نتیجه نداد و بازی با همین نتیجه یک بر صفر در طول ۹۰ دقیقه به پایان رسید تا کار به وقت‌های اضافه کشیده شود. در وقت اضافه روبرتو فیرمینو در دقیقه ۹۴ گل دوم را نیز برای میزبان به ثمر رساند، اما تنها سه دقیقه بعد، مارکوس یورنته گل اول اتلتیکو در این بازی را به ثمر رساند تا حساب کار در مجموع ۲ دیدار ۲ بر یک شود. با این نتیجه شاگردان سیمئونه به دلیل گل زده بیشتر در خانه حریف صعود می‌کردند به همین دلیل قهرمان فصل گذشته اروپا، سراپا حمله شد، اما باز هم روخی بلانکوس بود که با گلزنی دوباره مارکوس یورنته تعویض طلایی سیمئونه در دقیقه ۱۰۵ بازی را ۲ بر ۲ کرد تا کار تقریبا برای لیورپول تمام شود.

حملات شاگردان کلوپ در نیمه دوم وقت‌های اضافه هم نتیجه نداشت و در آخرین ثانیه‌های بازی، آلوارو موراتا دیگر تعویض طلایی سیمئونه گل سوم را هم برای مادریدی‌ها زد تا بازی ۳ بر ۲ و در مجموع دو دیدار، ۴ بر ۲ شود.

با این نتیجه، مدافع عنوان قهرمانی نیز مانند نایب قهرمان فصل گذشته (تاتنهام)، وداعی زودهنگام با رقابت‌های این فصل داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها