کسب و کار دیجیتال، در حال حاضر اولویت دنیای تجارت است.
کد خبر: ۱۲۴۳۵۴۴
وب مانی سیستم نقل و انقال مالی بین المللی بدون محدودیت برای ایرانیان

پیشگامان اقتصاد الکترونیک، چشم انداز روشن و رو به گسترشی برای آینده این کسب و کار دیجیتال، ترسیم می کنند.

رشد تکنولوژی ارتباطات، و توسعه و نفوذ اینترنت در فعالیت های اقتصادی و سیطره تعاملات دیجیتالی بر بازار سرمایه، اقتدار تجارت دیجیتال را بر اقتصاد کلان، تثبیت نموده است؛ و نقش کلیدی و پر اهمیتی را در ارتقای سطح کسب و کار از سطوح محلی و منطقه ای تا سطح جهانی عهده دار گشته و به تعمیق هر چه بیشتر رقابت آزاد در بازار سرمایه، کمک شایانی کرده است؛ و در همین راستا تعداد بازیگران فعال در عرصه اقتصاد دیجیتال، رو به افزایش تصاعدی است.

آمارها و گزارش های مستند، حاکی از این است که شرکت های بزرگ تجارت الکترونیک در فهرست ده شرکت برتر دنیا ( که قبلا در انحصار شرکت های بزرگ نفتی بود ) جای گرفته‌اند.

بر اساس آمارهای مذکور و روند های جاری، می توان اختصاص 40 درصد از بازار خرد فروشی آنلاین دنیا را تا سال 2020 به بازارگاه ها ( market places) پیش بینی نمود.

شکل 1: سامانه های اقتصادی الکترونیک، دروازه جهانی رونق بازار

مزایای حساب وب مانی

وب مانی، نقل و انتقالات پولی و مالی را در کوتاه ترین زمان ممکن و بدون نیاز به حساب بانکی یا کارت اعتباری فراهم می کند و کارکرد آن مانند پی پال و با کارمزد کمتر از آن است و به دلیل ماهیت روسی این سیستم مالی ،ایرانیان می توانند به آسودگی در آن حساب داشته باشند.

جنبه های ایمنی و امنیتی، در سامانه وب مانی، کاملا رعایت و پیش بینی شده و حفظ حریم شخصی مشتری و پنهان کاری های اسرار حساب مشتری به طور دقیق و کامل انجام می گردد؛ و میزان اطمینان به نکات ایمنی و امنیتی در سامانه وب مانی، بسیار بالا می باشد.

فرآیند اتصال به این سامانه، به این صورت است که کاربر باید ابتدا نرم افزار وب مانی را از درگاه های معین، نصب نموده و یا به روش آنلاین حساب خود را در سایت وب مانی ایجاد نماید.

به هر حساب در این سامانه، یک کد شناسایی اختصاص می یابد؛ و هر کاربر عضو از یک گواهینامه الکترونیکی مطابق با اطلاعات وارد شده در هنگام افتتاح حساب وب مانی خود، برخوردار می گردد.

اگر کاربری در سامانه، مشخصات شخصی خود را وارد نکند، گواهینامه ناشناس و اگر نیز وارد نماید، گواهینامه تشریفاتی برایش صادر می گردد.

هر حساب وب مانی، واجد حداقل 10 کیف پول دیجیتالی بر اساس واحد های ارزی کشورهای مختلف است.

خدمات حواله جاتی در وب مانی با کارمزد 0.8 درصد مبلغ حواله انجام می گردد. که بر عهده فرستنده حواله است.

کارمزدها، متناسب با کیفیت و کمیت عملیات و تراکنش های مالی و پولی تعیین گردیده است.

در وب مانی، کیف پول های تحت وب، کلید اختصاصی کیف پول شما، روی سرورهای سامانه نگهداری می گردد.

با شارژ و خرید وب مانی، کیف پول های متصل به این سیستم به کاربران امکان دسترسی به مبالغ ارزی و انجام تراکنش را فراهم می نماید.

واضح است که همه کسب و کارها، مشتاقند که تنها با پرداخت چند درصد کارمزد، در فرآیندی سریع تر و ایمن تر و دقیق تری تعاملات مالی و اقتصادی خویش را به انجام برسانند، تا اینکه متحمل هزینه های روند دست و پا گیر بانک و موسسات مالی بروکراتیک گردند.

بر این اساس، یک رابطه برد – برد ایجاد می گردد؛ که سامانه وب مانی نیز متقابلا ، از حجم فزاینده نقدینگی در تراکنش ها یا سپرده گذاری بخشی از آن در نهاد های مالی، سود سرشاری را نصیب خویش می سازد.

شکل 2: وب مانی سامانه ای امن برای انجام عملیات بانکی و مالی

شارژ وب مانی چگونه است؟

در این سامانه نیاز است که حساب کاربری شما شارژ باشد، تا امکان خرید وب مانی را داشته باشید، موسسات زیادی هستند که با کارمزد، هر گونه ارزی را برای شارژ وب مانی شما در اختیارتان قرار می دهند. البته توصیه ما کار کردن با موسسات مطئمن مانند تراپی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها