ووچر همانند گیفت کارت و کارت‌های اعتباری بوده که حاوی مقدار مشخصی پول (به شکل یورو یا دلار) است و می‌توان از موجودی آن برای پرداخت خارجی استفاده کرد.
کد خبر: ۱۳۶۳۴۳۵

تسهیل پرداخت خارجی به کمک انواع ووچر با کارتی شو

ووچر چیست؟


ووچر همانند گیفت کارت و کارت‌های اعتباری بوده که حاوی مقدار مشخصی پول (به شکل یورو یا دلار) است و می‌توان از موجودی آن برای پرداخت خارجی استفاده کرد. همانطور که کارت‌های بی نام و سریع صادر می‌شوند، ووچرها نیز بی نام بوده و هر کس که این ووچر را در اختیار داشته باشد، می‌تواند از موجودی آن استفاده کند. برای مثال، کارت‌های شارژ ایرانسل (برای خطوط اعتباری) را در نظر بگیرید که باعث استفاده از آن، می‌توانید اعتبار خط خود را افزایش دهید. ووچرها نیز یک کد 10 الی 16 رقمی بوده که حاوی حروف کوچک و بزرگ لاتین و اعداد هستند. با وارد کردن این کد، در درگاه‌های پرداخت با ووچر (که به آن‌ها ووچرهای الکترونیکی یا e-Voucher نیز گفته می‌شود) به سادگی می‌توانید تمام یا بخشی از موجودی خود را به سایت انتقال داده و خرید یا شارژ خود را انجام دهید. رایج‌ترین انواع ووچر، پرفکت مانی بوده که برای خرید ووچر پرفکت مانی می‌توانید به سایت کارتی شو مراجعه نمایید. در این مقاله، قصد داریم تا انواع ووچرهای رایج در ایران را بررسی کرده و کاربرد مزیت هر یک را بیان کنیم.


پرفکت مانی


خدمات پرداخت و بانکداری الکترونیک ارائه شده توسط مجموعه‌ی پرفکت مانی از سال 2007 میلادی تاسیس شده که هدف آن، تسهیل تراکنش‌های مالی است. روش‌های پرداخت بین‌المللی همانند پی پل، ویزاکارت و مسترکارت بسیار سختگیر بوده و در بسیاری از نقاط جهان، خدمات خود را ارائه نمی‌کنند. علاوه بر آن، کارمزدهای دریافتی (بابت انتقال یا تبدیل) در این روش‌ها نیز قابل توجه بوده که باعث شده تا مجموعه‌ی پرفکت مانی نه تنها در ایران، بلکه در سطح جهان نیز محبوب شود. پرفکت مانی هیچ محدودیتی برای کاربران نداشته و حتی احراز هویت در آن اجباری نیست. با استفاده از خدمات این مجموعه، فرد قادر به نگهداری ارزهای دلار و یورو بوده و علاوه بر آن می‌تواند از بیتکوین و طلا نیز در حساب‌های خود نگهداری نماید. امکان خرید مستقیم بیتکوین با استفاده از موجودی حساب پرفکت مانی نیز ارائه شده که البته انجام این کار، به دلیل حضور صرافی‌های دیجیتال جهانی و ایرانی، توصیه نمی‌شود.


حساب پرفکت مانی


حساب پرفکت مانی همانند یک حساب بانکی است که می‌توان با کمک آن، موجودی خود را به صورت دلاری یا یوروی ذخیره کرد، در زمان نیاز از موجودی حساب برای خریدهای اینترنتی استفاده نمود و یا مبلغ موجودی را به حساب سایر کاربران انتقال داد. البته باید دقت داشت که حساب پرفکت مانی تنها قادر به جابجایی پول به حساب سایر دارندگان پرفکت مانی بوده و امکان انتقال موجودی به حساب سایر بانک‌های جهانی به شکل مستقیم وجود ندارد. البته از موجودی حساب می‌توان در هر وبسایتی که درگاه پرفکت مانی را ارائه کرده باشد، استفاده نمود و در این مورد، هیچ محدودیتی وجود ندارد. در کل، چهار نوع حساب کاربری در وبسایت پرفکت مانی ارائه شده که ساده‌ترین آن، نیازی به احراز هویت نداشته و هر کاربر از هر جای دنیا، می‌تواند تنها با یک ایمیل، حساب خود را افتتاح کرده و از تمامی خدمات آن استفاده کند.


ووچر پرفکت مانی


بسیاری از کاربران در سطح جهانی، به جای افتتاح حساب ترجیح می‌دهند تا از ووچرهای این مجموعه استفاده کنند. ووچرهای پرفکت مانی بین 1 تا 1،000 دلار بوده که صدور آن کاملا آنی و بر اساس قیمت روز انجام می‌شود. وبسایت کارتی شو یکی از مجموعه‌های پرداختی است که بهترین قیمت روز را برای انواع ووچر و خصوصا ووچرهای Perfect Money ارائه کرده است. موجودی ووچر قابل فروش بوده و این بدان معناست که اگر بخشی از موجودی در داخل ووچر باقی بماند، به سادگی می‌توانید آن را به صرافی کارتی شو انتقال داده و معادل ریالی آن را در کمترین زمان ممکن دریافت نمایید.


پی اس ووچر


دومین شرکت ارائه دهنده ووچر که در ایران بیشتر شناخته شده است، مجموعه‌ی Premium Voucher بوده که در ایران با نام‌هایی همانند پی اس ووچر، پرمیوم ووچر و حتی فوچرز نیز شناخته می‌شود. این مجموعه نیز به دلیل کارمزدهای بسیار کم و قابلیت شارژ کنسول‌های بازی همانند پلی استیشن 4 (در بخشی با نام Redeem Code)، در بین کاربران محبوب شده است. بنابراین، اگر فردی به دنبال بازی آنلاین در کنسول خود بوده و یا قصد داشته باشد در طول بازی، امکانات جدیدی را خریداری نماید، می‌تواند با خرید پی اس ووچر و وارد کردن کد آن در کنسول، به سادگی از بازی‌های خود لذت ببرد. این روش، ساده‌ترین روش شارژ انواع کنسول‌های بازی بوده که در سطح جهانی رایج است. علاوه بر کنسول‌های بازی، بسیاری از سایت‌های خدماتی و ورزشی شامل پیشبینی ورزشی نیز درگاه پی اس ووچر را برای کاربران خود ارائه کرده‌اند.


پیسیف ووچر


پیسیف ووچر نیز متد سومی است که می‌توان از آن برای پرداخت خارجی استفاده نمود. انتخاب میان روش‌های پرداختی، مستقیما به وبسایت مد نظر شما بستگی داشته و باید ببینید که چه درگاهی را برای کاربران ارائه کرده‌اند. وبسایت کارتی شو جزو معدود ارائه دهندگان پیسیف ووچر در ایران بوده و بهترین قیمت را به همراه تحویل آنی، برای کاربران خود در نظر گرفته است.


آموزش خرید ووچر


برای خرید انواع ووچر کافی است ابتدا به وبسایت کارتی شو مراجعه نمایید، سپس وارد پنل کاربری خود شده و یا اگر حساب کاربری ندارید، در کمتر از 3 دقیقه حساب جدیدی افتتاح کرده و احراز هویت شوید. خرید و فروش انواع ووچر بدون احراز هویت کاربران در ایران غیر قانونی بوده و وبسایت‌هایی که ادعای خرید ووچر بدون احراز هویت نمایند، مجرم تلقی شده و وبسایتشان به زودی بسته خواهد شد. برای خرید انواع ووچر و به صورت کلی برای انجام تمامی اقدامات مالی، حتما از خدمات وبسایت‌های معتبر استفاده نمایید. احراز هویت تنها با ارائه‌ی یک مدرک هویتی و معرفی یک حساب بانکی به نام خود فرد انجام شده و اگر در ساعات اداری این کار را انجام دهید، کمتر از سه دقیقه تمامی مراحل انجام شده و دسترسی شما به تمامی خدمات کارتی شو باز خواهد شد.


انتخاب ووچر


پس از وارد شدن به پیشخوان کارتی شو، در صفحه‌ی باز شده لیست تمامی خدمات این مجموعه نمایش داده شده که با چند کلیک ساده می‌توانید خدمت مد نظر خود را انتخاب نموده و به صورت آنی دریافت نمایید. کارتی شو از یک پنل تمام اتوماتیک استفاده کرده و در هر ساعتی از شبانه روز که اقدام نمایید، بدون هرگونه معطلی خدمت خود را دریافت خواهید کرد. برای مثال، به محض پرداخت معادل ریالی برای خرید ووچر پرفکت مانی 10 دلاری، کد ووچر برای شما ارسال شده که از همان لحظه قابل استفاده است. اگر قصد خرید ووچر را دارید، کافی است در قسمت خرید از کارتی شو، گزینه‌ی مد نظر را انتخاب نمایید و اگر قصد فروش و دریافت معادل ریالی آن را دارید، کافی است برروی گزینه فروش به کارتی شو کلیک نمایید.
 
 
تسهیل پرداخت خارجی به کمک انواع ووچر با کارتی شو
 
 

سپس قیمت آنی به شما نمایش داده شده و در این مرحله باید میزان مد نظر خود را (مثلا برای ووچر پرفکت مانی، بین 1 تا 1،000 دلار) انتخاب نموده و معادل ریالی آن را از طریق درگاه بانکی، پرداخت نمایید. به محض انجام تراکنش مالی، کد ووچر به صورت پیامکی و ایمیلی برای شما ارسال شده و علاوه بر آن، در پنل کاربری نیز به شما نمایش داده خواهد شد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها