هفته دوازدهم بسکتبال کشور

نبرد مربیان تیم ملی در لیگ برتر!

هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال. رقابت‌های این هفته جذاب است؛ چرا که یکی از دیدارها را آبادانی‌ها که در دو هفته قبل شکست خورده‌اند با شیمیدر برگزار می‌کنند. شیمیدر هم که چند هفته بحرانی را پشت سر گذاشته بود این روزها شرایطی بهتر از نفت آبادان دارد و فعلا در رده سوم است.
کد خبر: ۱۲۴۱۹۱۶

در تهران و در تالار آزادی دو تیم نیروی زمینی و مس کرمان به مصاف هم می‌روند.
اما بدون شک مهم‌ترین بازی هفته را تیم‌های پتروشیمی بندرامام و شهرداری گرگان برگزار خواهند کرد. یعنی تیم‌های اول و دوم جدول رده بندی. هر نتیجه‌ای در این دیدار رقم بخورد بدون شک روی سایر تیم‌ها در جدول هم تاثیرگذار خواهد بود. اما آنچه باعث خواهد شد این بازی طور دیگری حساس شود نبرد سرمربی تیم ملی و شاگردانش با مربی تیم ملی است! شاگردان او در تیم شهرداری در این بازی مقابل تیمی قرار می‌گیرند که فرزاد کوهیان هدایتش را برعهده دارد. همین دلیل برای جذاب شدن بازی دو تیم کافی است.
در دیگر بازی مهم این هفته، مهرام که همیشه از آن به عنوان یکی از تیم‌های مدعی نام برده می‌شود در رده پنجم جدول رده‌بندی قرار دارد. آنها مترصد فرصتی هستند تا بتوانند خودشان را در جدول بالا بکشند. آنها در مشهد مهمان آویژه صنعت هستند. تیمی که در جدول یک رده پایین‌تر از مهرام قرار دارد. ذوب‌آهن در دیداری دیگر به مصاف اکسون تهران می‌رود و شهرداری بندرعباس با توفارقان آذرشهر به مصاف هم خواهند رفت.
اما در دیدار تیم‌های رده پایین جدول دو تیم رعد پدافند هوایی و «شورا و شهرداری قزوین» به مصاف هم خواهند رفت. دیداری که می‌تواند در پایین جدول اتفاقات مهمی را رقم بزند.
برنامه دیدارهای هفته دوازدهم لیگ برتر بسکتبال و جدول رده‌بندی پیش از برگزاری این رقابت‌ها به این شرح است:
پنجشنبه ۹۸/۹/۲۱
نفت آبادان - شیمیدر قم
شهرداری گرگان - پتروشیمی بندرامام
ذوب‌آهن اصفهان - اکسون تهران
شهرداری بندرعباس - توفارقان آذرشهر
رعد پدافند هوایی - شورا و شهرداری قزوین
نیروی زمینی - مس کرمان
آویژه صنعت مشهد - مهرام تهران

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها