هفته گذشته در برنامه ترکیبی به خانه برمی‌گردیم که عصرها از شبکه پنج پخش می‌شود، همچون روال قبل در بخش آشپزی دستور پخت یک کیک آموزش داده شد، اما کارشناس برنامه برای تزئین کیکی که آموزش داده بود از ورقه طلا استفاده کرد و صبا راد، مجری برنامه هم در ادامه حرف کارشناس آشپزی درباره مهریه، ازدواج و ... صحبت کرد و همین منجر به پخش شایعه‌های فراوان شد.
کد خبر: ۱۲۴۱۰۱۷

ضمن این‌که این بخش از برنامه مرتب در فضای مجازی با عناوین صدا و سیما چه می‌کند؟ آرزوهای طبقه متوسط که شب و روز خواب پولدار شدن و سرمایه‌داری می‌بیند را باد می‌کند؟ تفاخر با روکش طلا که خودش از قضا جنس بنجل و قلابی است؟ تبلیغ منحط‌ترین مدل مصرف‌گرایی برای طبقات فقیر با کالاهای فیک؟ مثل برندپوشی فیک؟
امان از این کارخانه فرهنگ‌سازی! و ... منتشر شد.
به همین دلیل فردای روزی که این کلیپ‌ها پخش شد، یکی دیگر از مجریان برنامه به خانه برمی‌گردیم در بخش آشپزی و قبل از آموزش اعلام کرد: روز گذشته در بخش آشپزی کیک، از وسایل غیرمعمول استفاده شد که منجر به سوءتفاهم شده است؛ به همین دلیل مدیر گروه خانواده و کودک شبکه پنج سیما از مخاطبان عذرخواهی می‌کند.
این مجری در بخش دیگر از صحبت‌هایش در برنامه تاکید کرد: به کارشناس آشپزی تذکر لازم داده شد که از وسایل غیرمعمول استفاده نکند.
پست اینستاگرام
مدیر گروه کودک و خانواده شبکه5 مهدی کریمی،در اینستاگرام خود نوشت:عجالتا کار ندارم با این موضوع که ورق طلای گفته شده در بخش آموزش کیک برنامه ، طلای مرسوم قیمتی نیست و این نوع موارد تزیینی خوراکی با قیمت کمی در شیرینی فروشی ها قابل خریداری است و همچنین فی الحال با دلایل و علل و انگیزه های وایرال شدن این بخش از برنامه با فاصله کمتر از دو ساعت کار ندارم اما عذرخواهم از استفاده از این وسیله غیرمعمول در برنامه تلویزیونی با مخاطب گسترده بدون توضیحات لازم که برای برخی از مخاطبان ایجاد سوء تفاهم کرده است .

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها