کد خبر: ۱۲۳۷۰۲۴

# ارتش - سپاه
شجاعیان از تهران:
ارتش و سپاه دو بازوی مقتدر کشور و حامی مردم هستند و تقویت این دو سازمان، تقویت جمهوری اسلامی ایران است و حمایت مردم از ایشان نیز گواه این موضوع است.

# رهبری - نصایح
عرفانی از تهران:
این‌که رهبر معظم انقلاب درخصوص تحولات منطقه مواضع حکیمانه اتخاذ می‌کنند و مقامات کشور را به برقراری امنیت سفارش می‌کنند، جای تامل و توجه فراوان دارد. باید حکام منطقه نصایح رهبر فرزانه را سرلوحه راهبردی کشور خود قرار دهند.

# ساختمان _ نیمه‌- کاره
رهگویی از قزوین:
بیش از 12 سال است که یک ساختمان 15 طبقه در خیــابان طالقانی در حال ساخت است و کمترین پیشرفت فیزیکی را داشته است. متاسفانه تعلل در تکمیل این پروژه باعث زشتی شهر و دشواری رفت وآمد مردم در این محدوده شده است.

# وام - اولی
اسکویی از تهران:
وام مسکن با اوراق که سود بالایی دارد افزایش پیدا کرد، چرا که به نفع بانک مسکن است، ولی وام مسکن اولی‌ها به‌خاطر سود کم هیچ‌افزایشی نداشته است.

# پیش‌ -فروش - خودرو
محسنی از تهران:
چرا وقتی خودروســازان هنوز خودروهای پیش فروش شده را تحویل نداده‌اند اقدام به فروش فوری خودرو می‌کنند؟ به نظر می‌رسد حمایت دولت از خودروسازان برای آنها کم بوده و به دنبال خالی کردن جیب مردم هستند.

# سنندج - آب‌ شرب
خامسی از سنندج:
آب شرب شهر سنندج نامطبوع است و مزه بدی می‌دهد و دیگر قابل آشامیدن نیست. با وجود پیگیری‌های فراوان، ولی مسؤولان آب و فاضلاب این شهر اقدامی صورت نداده‌اند.

# میرداماد - نیمکت
زارعی از تهران:
از شهرداری منطقه 3 درخواست می‌شود تعدادی صندلی در پیاده‌روی بلوار میرداماد برای استراحت شهروندان نصب کنند.

info@jamejamdaily.ir

روابط عمومی : ٢٢٢٦٢١٤٢

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها