کد خبر: ۱۲۳۵۷۸۸

#دستگیری - زم
صالحی از تهران:
دستگیری روح‌ا... زم نشان‌دهنده قدرت ایران در عرصه بین‌الملل بود و امیدوارم هرچه زودتر همکاران وی در کشور که اخبار و اطلاعات دروغ را پخش می‌‌کردند،
دستگیر شوند.

#رستوران - چالوس
هادی از تهران:
قرار بود رستوران‌های حریم رودخانه جاده چالوس تخریب شوند، ولی نه‌تنها تخریب نشد بلکه رو به افزایش است. حدفاصل بیلقان تا سد کرج گواه این
موضوع است.

#ورزشکار - حمایت
قروی از تهران:
از دولت و وزارت ورزش درخواست می‌شود تا ورزشکارانی که از رویارویی با نمایندگان رژیم صهیونیستی خودداری می‌کنند حمایت شوند و مورد تکریم قرار گیرند.

#معلم - بازنشسته
نوراللهی:
از معلمان شاغل در وزارت آموزش وپرورش حمایت همه جانبه‌ای شد و از نظر مالی وضعیت مناسب‌تری پیدا کردند، ولی هیچ اهمیتی به بازنشستگان این وزارتخانه داده نشده و حمایتی صورت نگرفته است. چرا؟

#سهام - عدالت
یک شهروند:
چرا سهام عدالت آزاد نمی‌شود تا مردم حق خرید و فروش آن را داشته باشند؟ به نظر می‌رسد
با گذشت چند سال و ارزش یافتن این سهام، وقت آزادسازی آن رسیده باشد.

#زباله - قیمت
شهمیری از قائمشهر:
هزینه خدمات زباله در شهر قائمشهر از 60 هزار تومان به صد هزار تومان افزایش پیدا کرد، چرا؟ با توجه به درآمد اندک مردم این شهر دریافت این مبالغ دور از انصاف است.

جوابیه

در پی درج پیامی با عنوان «مترو-گیت» مشاور مدیرعامل و مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل متروی تهران و حومه با ارسال نمابری اعلام کرد: نصب دستگاه کارتخوان دیواری با توجه به ازدحام جمعیت و تجمع مسافران هنگام خروج از ایستگاه‌های پرتردد انجام می‌شود؛ بنابراین در صورت اعلام نام ایستگاه توسط مسافر محترم، موضوع بررسی خواهد شد.

info@jamejamdaily.ir

روابط عمومی : ٢٢٢٦٢١٤٢

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها