کد خبر: ۱۲۳۵۴۸۲

#قزوین - داربست
حقگو از قزوین:
بیش از 20 سال است که در گراندهتل و سینما ایران خیابان پیغمبری شهر قزوین برای تعمیر و نوسازی توسط میراث فرهنگی داربست نصب شده، ولی آجر از آجر تکان نخورده است.
تا چه زمانی باید این داربست‌ها در این مکان باشد؟

#پل - سیل
مهربانی از گنبدکاووس:
پل بایلر در مسیر گنبدکاووس به کلاله که به علت ارتفاع پایین در سیل اخیر آسیب دید، توسط مسؤولان تعمیر نشده است. رودخانه این مسیر نیاز به لایروبی دارد.

#مجازات - زم
حسنی از قم:
امیدوارم مسؤولان قوه قضاییه زم را که با حمایت کشورهای بیگانه سعی در ناآرام کردن کشور داشته، به اشد محکوم کند.

#خودپرداز - اسکناس
موسوی از تهران:
بعضی دستگاه‌های خودپرداز در روزهای تعطیل خیلی زود اسکناس‌هایشان تمام می‌شود و با توجه به نیاز مردم به پول نقد، امیدوارم بانک‌ها به این مورد توجه بیشتری کند.

#امنیت - اوباش
رضایی از اندیشه:
از نیروی محترم انتظامی بابت طرح جمع‌آوری اراذل و اوباش کمال تشکر را دارم چون ثمره آن احساس امنیت در جامعه است. امیدوارم مجرمان سابقه‌دار آزاد نشوند و مجازات سنگین در انتظارشان باشد.

جوابیه

در پی درج پیامی با عنوان «قطعی صندوق صوتی 1888» سرپرست روابط عمومی سازمان بازرسی شهرداری تهران با ارسال نمابری اعلام کرد: علاوه‌بر امکان تماس شهروندان در ساعات اداری با تلفن 1888، ابزارهای ارتباطی متنوعی نظیر سایت، ایمیل و پیام کوتاه به صورت 24ساعته برای ارتباط شهروندان فراهم است.
صندوق صوتی سامانه به دلیل مشکل در بستر مخابراتی و سخت‌افزاری از اواخر مردادماه امسال قطع است. بنابراین از شهروندان محترم خواستاریم تا رفع این مشکل از سایر ابزارهای ارتباطی برای ثبت پیام استفاده کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها