پایان نامه

انحلال یک تیم زنانه : تیم فوتسال بانوان ستارگان ورامین که در لیگ برتر حضور داشت بعد از گذشت ۱۰ هفته از مسابقات، منحل شد. امینه امانی سرمربی ستارگان ورامین در این مورد توضیح داده است: به ما اعلام کردند تیم منحل است و بازی روز پنجشنبه گذشته با هیات فوتبال خراسان رضوی را به همین دلیل انجام ندادیم.
کد خبر: ۱۲۳۳۹۲۵

دو هفته با هزینه شخصی مسابقات را برگزار کردم اما الان منتظر نظر مسؤولان باشگاه و فدراسیون هستیم. تیم ستارگان ورامین در حال حاضر با ۱۰ امتیاز در جایگاه نهم جدول رده بندی قرار دارد. البته این تیم در هفته‌های آغازین لیگ، بازی‌های خوبی از خود به نمایش گذاشت و بین تیم‌های ابتدایی جدول بود اما در ادامه و با توجه به مشکلاتی که داشت، افت کرد.

وام بی خاصیت ازدواج: اصولا وقتی شما وامی می گیرید و این وام نامی دارد مثلا وام مسکن انتظار دارید که به خانه دار شدن شما کمک کند، یا وام ازدواج به تسهیل تشکیل خانواده در کشور باید کمک کند، اما آیا در واقعیت چنین اتفاقی رخ می دهد؟ آن طور که معاون وزیر ورزش و جوانان گفته است پرداخت تسهیلات ازدواج نسبت به سال ۹۲، ۱۰ برابر شده اما با وجود افزایش تسهیلات، بررسی‌ها نشان می‌دهد افزایش این وام کمکی به افزایش ازدواج نکرده است. به نظر می رسد این وام با توجه شرایط اقتصادی و تورم و موانع متعدد در راه جوانان نتوانسته چندان به تشکیل خانواده در کشور کمک کند و نقش آفرینی داشته باشد.

پرواز با خلبان های خانم: هفته گذشته یک خبر هم در میان تیترهای مختلف در رسانه ها حسابی سر و صدا کرد و در شبکه های مجازی با تصویر جالبی دست به دست می شد، داستان از این قرار بود که خانم نشاط جهانداری، خلبان پروازهای مسافری در صفحه شخصی خود نوشت که روز دوشنبه اتفاقی تاریخی در صنعت پرواز ایران رخ داده است. براساس اعلام جهانداری، پرواز دوشنبه پیش تهران به مشهد با ۱۶۰ مسافر و پرواز برگشت این مسیر با ۱۷۱ مسافر با دو خلبان زن صورت گرفته است. خلبان اول این پروازها نشاط جهانداری و خلبان دوم فروز فیروزی بوده است. برای همه بانوان کشورمان در جایگاه های مختلف آرزوی موفقیت داریم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها