کد خبر: ۱۲۳۳۵۱۹

# قند_بیستون
رضایی از کرمانشاه:
از مسؤولان استان کرمانشاه درخواست می‌شود حمایت بیشتری از کارخانه قند بیستون صورت دهند؛ چرا که این کارخانه وضعیت مناسبی ندارد و با این روند به تعطیلی نزدیک می‌شود.

# تخریب_بهشت‌- زهرا
سروستانی از تهران:
متاسفانه برخی از هنجارشکنان با ورود به بهشت زهرا، سنگ قبر و درختان این مکان را تخریب می‌کنند، امیدوارم مسؤولان بهشت زهرا نظارت بیشتری داشته باشند.

# راه‌آهن_بلاتکلیف
توکلی از قائمشهر:
خط راه‌آهن قدیمی تهران-شمال حدفاصل ایستگاه قائمشهر تا پالایشگاه که دیگر استفاده‌ای ندارد جمع‌آوری نمی‌شود و سال‌هاست به حال خود رها
شده است.

# ترافیک_مسافربر
شیروی از تهران:
توقف مسافربرهای شخصی در تقاطع خیابان پیروزی به خیابان گلستان، باعث ترافیک سنگین در خیابان گلستان می‌‌شود. راهنمایی و رانندگی محترم
رسیدگی کند.

# مسکن_وعده
حسامی از تهران:
با وجود وعده‌های مکرر وزارت راه و شهرسازی و بانک مسکن راجع به حمایت از تولید مسکن و توزیع مصالح ساختمانی با نرخ دولتی و 30درصد ارزان‌تر از بازار، ولی این وعده نیز عملی نشد.

# حمایت_صنعت
امیری از کرمانشاه:
دولت محترم به‌جای حمایت‌های فراوان از خودروسازان، بهتر است از صنایع دیگر حمایت کند تا خطر ورشکستگی از آنان دور شود و در رونق تولید و اشتغال نقش به‌سزا داشته باشند.

# مترو_گیت
تیموری از تهران:
متاسفانه روند تغییر و تبدیل گیت‌های خروجی مترو به گیت‌های دیواری متوقف شده و امیدوارم این امر هر چه زوتر عملی شود.

# تورم_دولت
گل‌آرا از تهران:
بزرگ شدن دولت با تشکیل وزارتخانه جدید در این شرایط اقتصادی کشور اصلا توجیه ندارد و باعث افزایش هزینه‌های دولت می‌شود. امیدوارم دولت محترم دراین باره تجدیدنظر کند.

info@jamejamdaily.ir

روابط عمومی : ٢٢٢٦٢١٤٢

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها