مرکز تحقیقات صدا و سیما به‌تازگی آماری از میزان بینندگان سریال‌های اخیر را منتشر کرد

صدرنشینی ستایش با 85 درصد رضایت

آمار و نظرسنجی از آن مواردی است که هر چند وقت یک بار سایت‌ها و مراکز مختلف به سراغ آن می‌روند. این ماجرا به‌خصوص برای فیلم‌ها و سریال‌ها در فضاهای مختلف، داستان خودشان را دارند و گاهی رقابتی را رقم می‌زنند که شنیدن و مشاهده نتیجه حاصل از آنها خالی از لطف نیست.
کد خبر: ۱۲۳۲۶۲۳

مرکز تحقیقات صداوسیما هم یکی از این فضاهاست که هر چند وقت یک بار درباره برنامه‌ها و تولیدات مختلفی که روی آنتن دارند، چنین موقعیتی را ایجاد می‌کند تا از آمار و میزان مخاطبان هر شبکه و تولیداتی که مدنظر دارند، مطلع شوند و من و شما را هم در جریان بگذارند.
در ادامه نظرسنجی‌های مختلف این مرکز، این بار نوبت به مجموعه‌های در حال پخش از شبکه‌های سیما رسیده است، نظرسنجی که به بررسی میزان بینندگان و مخاطبان سریال‌های این شب‌ها پرداخته است.
چند درصد مردم تلویزیون می‌بینند؟
براساس این نظرسنجی 8/83 درصد پاسخگویان، بیننده برنامه‌های صداوسیما اعم از سریال، فیلم سینمایی، مسابقه، مستند، سخنرانی، گفت‌وگومحور، ورزشی و اخبار بوده‌اند که در این میان سریال «ستایش۳» با میزان قابل توجه مخاطب در مقایسه با سریال‌های غیرمناسبتی سیما در سال‌های اخیر، در زمره پربیننده‌ترین سریال‌های تلویزیون قرار گرفت.
طبق این نظرسنجی 8/61 درصد از مردم حداقل بیننده یکی از سریال‌های جدید «ستایش ۳»، «ترور خاموش» و «مرضیه» بوده‌اند.
اما هر سریال چقدر مخاطب داشته و توانسته تا رضایت مخاطب را جلب کند؟
سریال «ستایش ۳»
بیننده: 4/58 درصد
رضایت مخاطب: ۸۵ درصد
ستایش که این شب‌ها از شبکه سه روی آنتن می‌رود، با این درصد توانسته صدر نشین آمار این نظرسنجی شود. این سریال به کارگردانی سعید سلطانی و با حضور بازیگرانی چون نرگس محمدی، داریوش ارجمند، مهدی سلوکی، امیرمحمد زند، لاله مرزبان و... هرشب ساعت 20 و 45 دقیقه روی آنتن می‌رود. داستان این سریال در ادامه ستایش 1 و 2 است.
سریال «ترور خاموش»
بیننده: ۲۱ درصد
میزان رضایت: 2/76 درصد
شبکه یک سیما هم، با این سریال در جایگاه دوم از نظر بیننده قرار گرفت. ترور خاموش به کارگردانی احمد معظمی و با حضور بازیگرانی چون سعید راد، جلال فاطمی، حمید عطایی، امیرمحمد زند، پرویز فلاحی‌پور، پریوش نظریه، ستاره اسکندری و... هر شب ساعت 22 و 10 دقیقه از شبکه یک پخش می‌شود.
سریال «مرضیه»
بیننده: 5/14 درصد
میزان رضایت: 3/73 درصد
سومین جایگاه این نظرسنجی از بین مجموعه‌های در حال پخش هم به سریال مرضیه اختصاص دارد. مرضیه نیز سریال شبکه دوی سیما بود که به کارگردانی فلورا سام و با بازیگرانی چون پژمان بازغی، ماه‌چهره خلیلی، امیرحسین صدیق و... به تازگی روی آنتن رفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها