کد خبر: ۱۲۳۱۴۴۲

# نرده - مانع
ابراهیمی از تهران:
نرده میان بلوار حدفاصل پل امام‌خمینی(ره) تا تقاطع اسکندری، مانع عبور عابران از این بلوار شده در حالی که تنها پل عابر پیاده نیز فاقد پله است. دانش‌آموزان و شهروندان چگونه از این خیابان عبور کنند؟

# کودک -‌ تبلیغ
موسوی از خرم‌آباد:
چه توجیهی دارد مسؤولان شبکه پویا برای کودکان و خردسالان تبلیغات بازرگانی پخش کنند؟ جالب‌تر آن‌که کتب کمک آموزشی برای خردسالان پخش می‌شود. حداقل تبلیغاتی مناسب سن کودکان پخش شود.

# رب‌ - قیمت
یک شهروند:
قیمت هر کیلو گوجه 1500 تومان است و برای تهیه یک کیلو رب در نهایت 6000 تومان لازم است. این درحالی است که کارخانه‌های تولیدی هر شیشه رب را به قیمت 16 هزار تومان به فروش می‌رسانند. چرا؟

# کیفیت - نمایشگاه
صالحی از تهران:
توزیع و فروش کالاهای بی‌کیفیت ایرانی در نمایشگاه پاییزه حکیمیه بی‌احترامی به مردم است. وقتی به فروشنده‌ها اعتراض می‌کنیم اعلام می‌کنند در فروشگاه اصلی کالاهای باکیفیت را به فروش می‌رسانیم.

جوابیه

در پی درج پیامی در اول مهر 1398 با عنوان «خشک شدن درختان بر اثر ساخت و ساز» سرپرست روابط عمومی شهرداری منطقه 19 تهران با ارسال نمابری اعلام کرد: هر گونه تغییر در موقعیت درختانی که در حاشیه ساخت وسازهایی که در منطقه 19 صورت می‌گیرد، با اخذ مجوز از کمیسیون ماده هفت سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهرداری تهران انجام می‌شود، بنابراین درختانی که در صورت قصور مالک خشک یا قطع شده‌اند عوارض آن طبق تعرفه مصوب شورای شهر تهران اخذ می‌شود و درختانی که در مسیر پارکینگ یا تردد خودرو قرار می‌گیرند طبق رای کمیسیون جابه جا شده و در مکانی مناسب در نزدیک‌ترین محل بازکاشت می‌شوند. همچنین مالکان متعهد به غرس درختان جدید در داخل، بر گذر ملک و فضای سبز منطقه تا قبل از صدور پایان کار هستند.

info@jamejamdaily.ir

روابط عمومی : ٢٢٢٦٢١٤٢

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها