گفت‌وگو با مهدی عبدی گلزن شهرآورد90:

با یک «گل» بهار شد!

مهدی عبدی مهم‌ترین اتفاق دربی 90 را با گل مهمی که به ثمر رساند، رقم زد. بازیکن جوان و 20 ساله پرسپولیس که برای زدن گل سه امتیازی تیمش، تنها نیازمند ده دقیقه حضور در میدان بود؛ اولین توپی که دشت کرد، به اولین ضربه پرسپولیس به سمت چارچوب استقلال بدل شد و البته تنها گل بازی.
کد خبر: ۱۲۲۹۸۲۱

این بازیکن در گفت‌وگو با جام‌جم درباره دربی و گل خود صحبت کرد. او گفت: «خدا را شکر می‌کنم که توانستم در این بازی گل بزنم. واقعا خوشحالم و نمی‌توانم حسم را بیان کنم. بعد از بازی هر کجا می‌رفتم، مردم به من تبریک می‌گفتند و با همین گل، همه چیز برای من تغییر کرد. امیدوارم باز هم بتوانم این روند را ادامه بدهم. انگار قرار است مسیر زندگی من با همین یک‌گل تغییر کند.»
عبدی اضافه کرد: «از گابریل کالدرون ممنونم. او به خاطر بازی دادن به من نشان داد مربی بسیار شجاعی است. من هم تلاش کردم در همان دقایق اندکی که در زمین بودم، جواب اعتماد او را بدهم. البته همه بازیکنان پرسپولیس در بالاترین سطح خود بازی کردند و بهترین نتیجه را گرفتیم.»
عبدی یکی از بچه‌های محله فوتبال‌خیز قراخیل در قائمشهر است؛ یعنی همان جایی که علی علیپور را به فوتبال ما معرفی کرد. عبدی درباره شهر و همشهری‌اش (علیپور) گفت: تمام بچه‌های قائمشهر و تمام مازندران پر از استعداد ناب ورزش و فوتبال هستند. علی‌آقا هم که بزرگ من است و خوشحالم که او را در کنارم دارم.
عبدی در نهایت با اشاره به تشویق هواداران پرسپولیس بعد از برتری مقابل استقلال گفت: «از طرفداران پرسپولیس ممنونم که برای من سنگ‌تمام گذاشتند. آنها حامی اول و اصلی ما هستند و خدا را شکر که هواداران را با همین یک گل شاد کردم. مطمئن باشید هر وقت به من فرصت داده شود، با تمام وجود برای شادی طرفداران می‌جنگم و امیدوارم از همه امتحان‌ها و فرصت‌ها با سربلندی خارج شوم.»

رضا پورعالی

ورزش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها