نمایش خیره کننده مهشید در ژاپن تعطیلات نوروزی برای ورزش بانوان با یک درخشش پیش بینی نشده همراه بود و مهشید اشتری در یوکوهامای ژاپن و در مسابقات کاپ آسیا 2019 توانست نمایشی تحسین برانگیز داشته باشد.
کد خبر: ۱۲۲۷۵۴۴

اگرچه پایان این مسابقات برای این بانوی ورزشکار همراه با مدال نبود اما او با دو پیروزی شگفت انگیز برابر حریفانی شناخته شده آنقدر خوب ظاهر شد که سایت فدراسیون جهانی بازی او را شوک آور معرفی کرد. پینگ پونگ باز مشهدی کشورمان در بازی اول حریف مطرح هندی را شکست داد و سپس از سد حریف قطری گذشت. او سرانجام برابر بازیکن سنگاپوری که رنک بسیار بالایی در مسابقات جهانی دارد نتوانست پیروز شود و از مسابقات خداحافظی کرد.

سیل و زنان
در ایام نوروز سیل خانمان براندازی بخشی از کشورمان را درنوردید و خسارت بسیاری به خانه ها و دارایی های مردم وارد کرد و متاسفانه برخی عزیزانشان را از دست دادند، اما روی دیگر این سیل هم زیبایی های کمک مردم به هموطنانشان بود که مثل همیشه سیل مهربانی راه انداخت. زنان ایران هم از روستاهای کوچک تا پایتخت در این امدادرسانی نقشی جدی داشتند. در این تصویر تلاش دیدنی زنان روستای حاجی‌آباد دشت کردکوی را در ساخت سیل‌بند و جلوگیری از ورود سیل به این روستا را می بینید. زنانی که هنگام حادثه نه تنها پا پس نکشیدند که دوشادوش مردان برای زندگی و نجات مردم همکاری کردند.

من مادر مصطفی
فردا 20 فروردین در تقویم روز ملی فناوری هسته‌ای است، فناوری‌ای که برای به دست آمدن آن در داخل کشور دانشمندان عزیزی را از دست دادیم که هرکدام الگویی برای مقاومت و پیشرفته بوده و هستند، به همین مناسبت کتابی را امروز پیشنهاد می کنیم به نام «من مادر مصطفی» که مصاحبه و گفت‌وگویی بلند و خواندنی است با مادر شهید مصطفی احمدی روشن، دانشمند هسته ای کشورمان که طی یک عملیات بمبگذاری تروریستی به شهادت رسید. در این کتاب زوایای پنهانی از سبک زندگی و نوع معاشرت شهید احمدی روشن با خانواده و نزدیکانش را می خوانیم که بسیار قابل تامل است. این کتاب را انتشارات «رسول آفتاب» منتشر کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها