حق با شماست

کد خبر: ۱۲۲۷۲۹۵

#حجاب - هنجارشکن
شهروندی از مسجدسلیمان:
از دولت و قوه‌قضاییه درخواست می‌شود برخورد جدی با هنجارشکنان مباحث آزادی و حجاب که قوانین کشور را زیر پا می‌گذارند، صورت دهد.

#ارز - تلفن
میان‌آبادی از تهران:
با توجه به کاهش قیمت ارز و ثبات نسبی این بازار در چند ماه اخیر، ولی بازار تلفن همراه واکنشی به این کاهش قیمت ارز نشان نداد و حتی گاهی شاهد افزایش قیمت تلفن نیز همراه هستیم.
#خدمات -‌ دندانپزشکی
گلریز از تهران:
چرا وزارت بهداشت هیچ تلاشی بابت پوشش‌دهی خدمات دندانپزشکی از طریق بیمه‌ها صورت نمی‌دهد؟ هزینه‌های هنگفت برای رسیدگی و درمان باعث بی‌میلی مردم نسبت به بهداشت دهان و دندانشان شده است و این موضوع اصلا خوشایند جامعه نیست.
#فوتبال - ارز
یزدانی از نوشهر:
با توجه به نرخ بالای ارز و مشکلات اقتصادی کشور، چه لزومی دارد تیم‌های باشگاهی فوتبال بازیکنان خارجی جذب کنند؟ متاسفانه بعد از مدت کوتاهی نیز به علت پرداخت نکردن مطالبات، این بازیکنان از تیم‌ها شکایت می‌کنند و علاوه بر اصل مبلغ، غرامت نیز باید پرداخت شود.
#ارزان - وزیر
جمعی از شهروندان:
کدام کالاهای اساسی ارزان شد که وزیر محترم صنعت از ارزانی 80 قلم کالا خبر می‌دهد؟ پوشاک، مواد غذایی، مواد بهداشتی، مسکن، خودرو و... کدام‌یک؟
#بانوان - ورزشگاه
توکلی شهمیرزادی از کرج:
از دولت و فدراسیون فوتبال درخواست می‌شود تا شرایط ورود بانوان به ورزشگاه را هرچه زودتر فراهم کنند و امیدوارم ورود بانوان به ورزشگاه گزینشی و سفارش شده نباشد و ورود برای عموم آزاد شود.
#یارانه - دولت
گلفزانی از رشت:
درآمد حاصل از حذف یارانه کالاها و افزایش نرخ ارز کجا رفت؟ چرا دولت برای مهار تورم و افزایش قدرت خرید مردم یارانه غیرنقدی مانند کالا یا بن کالا پرداخت نمی‌کند؟
#وام - اشتغال
شهروندی از نور:
امیدوارم وام اشتغال روستایی که اخیرا مورد حمایت دولت محترم نیز قرار گرفته است بر محور عدالت و به جانب حق به متقاضیان تعلق گیرد.

info@jamejamdaily.ir

روابط عمومی : ٢٢٢٦٢١٤٢

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها