کد خبر: ۱۲۲۷۱۴۴

# مالیات-مسکن
مهارتی از تهران:
گران بودن زمین و انواع و اقسام مالیات و عوارض ساخت مسکن، علل اصلی بهای تمام شده قیمت مسکن است. در صورتی که اگر این موارد اصلاح شود قیمت‌ها کاهش می‌یابد.

# 162 - اختلال
یک شهروند:
سامانه 162 سازمان صداوسیما چند روزی است دچار اختلال و مشکل شده و برای ارتباط با این سامانه باید تماس‌های مکرر بگیریم تا ارتباط برقرار شود. لطفا رسیدگی شود.

# گرانی- بهایی
فنایی از اراک:
با کاهش نرخ ارز چرا باید برخی کالاها باز گران شوند؟ بهانه این گرانی‌ها چیست؛ تحریم‌ها یا بی‌کفایتی بعضی از مسؤولان؟ قوه محترم قضاییه رسیدگی کند.

# خودروساز-وابسته
آذری از شیراز:
با وجود صنعت پیشرفته نظامی و استقلال کشور از این حیث، چرا خودروسازان داخلی به خارجی‌ها وابسته هستند و توان تولید ابتدایی‌ترین قطعات را ندارند؟ بهتر نیست مدیریت خودروسازی به افراد باکفایت و دلسوز داده شود؟

# اصلاح -طرح ترافیک
ناظمی از تهران:
چه زمانی شهرداری تهران راجع به طرح جدید زوج یافرد بازنگری می‌کند و این طرح را که به نفع افراد مرفه است به عدالت نزدیک‌تر می‌کند؟

# آب شرب-قم
علایی از قم:
بهتر نیست مسؤولان کشور به جای طرح و برنامه و هزینه‌های هنگفت برای انتقال آب دریاچه خزر از یک استان به استان دیگر، آب‌شرب مردم استان قم را شیرین کند؟

# سوداگری-مسکن
راد از تهران:
قوانین نصفه‌و نیمه و نبود مالیات برخانه‌های خالی باعث سوداگری دلالان و افزایش بهای قیمت آپارتمان شده است. امیدوارم دولت منفعت مردم را در اولویت بگذارد.

# گلایه - شهرداری
نادری از تهران:
شهرداری تهران به‌جای ساخت و توسعه زیرساخت‌های شهری و گسترش حمل و نقل عمومی به فکر تغییر نام خیابان‌ها، درآمدزایی و اخیرا نیز یک‌طرفه کردن برخی خیابان‌های شهر است. به نظر می‌رسد این سازمان از وظایف اصلی خود دور شده است و این موضوع اصلا باب میل شهروندان تهرانی نیست.

info@jamejamdaily.ir

روابط عمومی : ٢٢٢٦٢١٤٢

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها