انتظار برای درخشش بانوان والیبالیست: وقتی صحبت از والیبال به میان می آید بی‌درنگ درخشش مردان والیبالیست و نام هایی چون سعید معروف و ...در ذهن متبادر می شود اما از دیروز (27 مرداد) تیم ملی بانوان کشورمان در جریان مسابقات جام ملت های آسیا به دیدار رقبای خود از جمله کره جنوبی رفت، سرمربی تیم ملی والیبال بانوان کشورمان هم در مصاحبه ای گفته است که هیچ گاه چنین انگیزه‌ای برای پیروزی و قهرمانی در ملی‌پوشان کشورمان ندیده بوده است. فریبا صادقی تاکید کرده است که حضور در جمع چهار تیم برتر آسیا هدف اصلی‌مان است اما حتی اگر به این هدف دست پیدا نکنیم مطمئنم چند پله صعود خواهیم داشت. شرایط جدول و حریفان‌مان در مرحله دوم خیلی مهم است و باید شانس هم یاری کند.
کد خبر: ۱۲۲۳۸۹۵

بهترین سن پذیرش ازدواج مجدد والدین: متاسفانه یکی از آسیب هایی که در سال های اخیر به دلیل متارکه زوجین در جامعه و برخی شهرهای بزرگ با آن مواجه هستیم زنان و مردانی هستند که با وجود داشتن فرزند به تنهایی زندگی می کنند و برخی از آنها نیز به طور طبیعی در تلاش هستند که زندگی جدیدی را آغاز کنند .
در همین رابطه مشاور رئیس سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره ایران با بیان این‌که فرزندان در دوران کودکی (کمتر از شش سالگی) و بزرگسالی (پس از ۲۰ سالگی) راحت‌تر با ازدواج مجدد والدین خود بعد از طلاق کنار می‌آیند، گفت: بدترین سن پذیرش ازدواج مجدد والدین برای فرزندان دوران «نوجوانی» است که البته نوع رفتار و نحوه برخورد همسر جدید والدین با فرزند در پذیرش تفکر فرزند خانواده بی‌تاثیر نیست.

آمارهای جالب خانم معاون: معصومه ابتکار، معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده به‌تازگی یک آمار جالب اعلام کرده و گفته است: ۲۲ تا ۳۰ درصد تولید ناخالص داخلی کشور ارزش کار خانگی زنان بوده که رو به رشد است و همچنین استانداردسازی مشاغل خانگی برای رونق و سودآوری این مشاغل را ضروری دانسته است. ایشان در بخش دیگری از صحبت‌هایش تاکید کرده است: وقتی صحبت از اشتغال زن ایرانی می شود عددی که به آن اشاره می‌گردد حدود ۱۶ درصد است، در حالی که اشتغال غیررسمی زنان بسیار بالاتر از این بوده و وزارت کار هم این را تایید می کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها