کد خبر: ۱۲۲۲۴۵۵

# هفته- قوه-قضاییه
زادمهر از تهران:
دفاتر قوه قضاییه که حدود یک‌سال است راه اندازی شده در اختیار و انحصار بازنشسته‌های قوه‌قضاییه است. این در حالی است که افراد دیگر و جوانان برای ورود به این عرصه کاری دشوار و سخت دارند.

# دارو- توزیع
فتوت از تهران:
تعدادی از داروهای داخلی وضعیت تولید و توزیع مناسبی ندارد و قیمت آنها چند برابر و البته کمیاب نیز شده‌اند.

# جاده- آسفالت
شوکتی از ساوه:
جاده ساوه به خرقان بسیار نامناسب بوده و نیاز به آسفالت دارد، به علت تغییر مسیر ناگهانی خودروها برای رد کردن چاله‌های این اتوبان، تصادفات بی‌شماری اتفاق می‌افتد.

# قائمشهر - ساری
قناعتی از قائمشهر:
جاده قائمشهر به ساری آسفالت بسیار نامناسبی دارد و در وسط جاده شیارهایی گذاشته‌اند تا سرعت خودروها کاهش پیدا کند ولی این موضوع باعث منحرف شدن خودروها و تصادف می‌شود.

# تشکر -شهرداری
نادری از تهران:
از شهرداری محترم نسبت به برخورد و جمع‌آوری بساط دستفروشان خیابان ولی‌عصر(عج) کمال تشکر و قدردانی را داریم و اگر امکان داشته باشد دست دلالان و زورگویان که معابر را کرایه می‌دهند و حق کاسبان را زیر پا می‌گذارند کوتاه
شود.

# چراغ-خاموش
کسمایی از کرج:
چراغ‌های پل سپاه در ابتدای جاده کرج به شهریار از چند ماه پیش خاموش است و اداره برق به‌رغم پیگیری‌های مکرر تاکنون اقدامی صورت نداده است.

# پارک- شیان
مبارکی از تهران:
درختان پارک شیان واقع در خیابان شیان هفتم، در حال خشک شدن هستند. از مسؤولان تقاضا داریم برای پایداری فضای سبز و محیط زیست اقدام ‌کنند.

# پلیس-اوباش
شکوری از تهران:
در خیابان فلاحتی محله علی‌آباد، تردد مردم به علت وجود اراذل و اوباش با ترس و وحشت صورت می‌گیرد. از نیروی انتظامی درخواست رسیدگی دارم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها