حق با شماست

کد خبر: ۱۲۲۰۵۰۷

#اجاره- سرسام‌آور
نوری از لاهیجان:
به گفته دولت اجاره‌بها 30درصد افزایش داشته ولی واقعیت بیشتر از این رقم است و در برخی نقاط تهران افزایشی صددرصدی داشته است.

#آبیاری- هفت‌حوض
محمدی از تهران:
درختان، باغچه و فضای سبز میدان نبوت و هفت‌حوض به دلیل آبیاری نشدن درحال خشک شدن است. شهرداری محترم منطقه لطفا رسیدگی کند.

#دارو- بیماران کلیوی
ناظم‌زاده از تهران:
هزینه داروهای بیماران کلیوی حتی با دفترچه بیمه، چند برابر افزایش داشته و تامین این داروها بسیار سخت شده است.

# مولوی-مشکلات
حقدوست از تهران:
کوچه‌های محقق و ابراهیم کریمی محدوده چهارراه مولوی، پاتوق معتادان و انبار بازاریان شده است آیا اهالی مولوی جزو تهران نیستند و ساکنان آنها نباید در رفاه و آرامش باشند؟

# بی‌نظمی -اتوبوس
جمالی از تهران:
اتوبوس‌های خط میدان صنعت به متروی حقانی اخیرا با بی‌نظمی‌های زیادی خصوصا در ساعات اولیه صبح روبه‌روست و متاسفانه فقط مسافران از این بی‌نظمی متضرر می‌شوند.

جوابیه

در پی درج پیامی در 18 تیر 1398 با عنوان «کیفیت پایین میوه در میادین میوه‌و‌تره‌بار» مدیر روابط عمومی و اموربین الملل سازمان مدیریت میادین میوه وتره بار شهرداری تهران با ارسال نمابری اعلام کرد: طرح عرضه میوه‌وتره بار یکی از طرح‌های راهبردی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران است که باعث افزایش رضایت شهروندان نیز شده است. گاهی ازدحام مشتریان در کنار پالت یک محصول یا هنگام تعویض پالت محصولات باقی‌مانده از دستچین مشتریان با پالت محصولات تازه، ممکن است کیفیت میوه‌ها پایین باشد که متصدی غرفه موظف است در کوتاه‌ترین زمان ممکن، نسبت به تعویض آن اقدام کند. همچنین با توجه به اعلام نشدن نام میدان مورد نظر از شهروندان درخواست می‌شود در صورت برخورد با هرگونه تخلف احتمالی، مراتب را به مدیران میادین یا سامانه 1888 اطلاع دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها