کد خبر: ۱۲۲۰۱۴۴

#دارو - کمیاب
خیاطان از تهران:
داروی فلوکستین کمیاب شده است. برخی بیماران علاوه بر مشکل افسردگی مشکلات دیگری هم دارند که نخوردن این دارو مزید بر علت می‌شود و سختی بیماری را دوچندان می‌کند.

#تبلیغات - کودک
شعبانی از تهران:
آگهی‌های بازرگانی در شبکه کودک و نوجوان نهال (پویا) به اوج خود رسیده است و زمان زیادی از برنامه‌ها متلعق به این آگهی‌ها است. چرا؟ آیا رسالت مدیران این شبکه آموزش کودکان از طریق تبلیغات است؟

#موتور - برقی
خانی از تهران:
از دولت محترم و شهرداری درخواست می‌شود تا تسهیلات ارزان قیمت برای خرید موتورسیکلت‌های برقی به مردم داده شود، چرا که علاوه بر کاهش آلودگی، ترافیک را نیز کاهش می‌دهد.

#طرح ترافیک - شکایت
صبحی از تهران:
چرا شهرداری به شکایات مردم راجع به مشکلات جدید طرح آلودگی هوا که باعث مختل شدن زندگی و کارهای روزمره شهروندان شده هیچ توجهی نمی‌کند؟

جوابیه

در پی درج پیامی در 26 خرداد 1398 با عنوان «شهرک - محرومیت» رئیس روابط عمومی شهرداری منطقه 22 تهران با ارسال نمابری اعلام کرد: به اطلاع می‌رساند خط کد 327 (پایانه دریاچه - پایانه متروی چیتگر) با 18 دستگاه اتوبوس سازمانی مشغول سرویس‌دهی به ساکنان محترم منطقه می‌باشد که این خط با عبور از گل‌ها، بلوار کاج و بلوار امیرکبیر به شکل کامل محدوده شهرک گلستان را طبق جدول زمانبندی پیش‌بینی شده پوشش داده است.
شایان ذکر است با توجه به این‌که بازنگری طرح تفصیلی ویژه منطقه 22 با ملحوظ نظر قرار دادن حمل ونقل عمومی و خطوط مترو در دست بررسی بوده، ایستگاه‌های مسیر خط مترو در محدوده شهرک گلستان بر حسب ضرورت و نیاز در نظر گرفته خواهد شد. ضمنا مجموعه تجاری گلستان و طوبی و... در سطح منطقه فعال و در حال خدمات‌رسانی به شهروندان محترم محله گلستان می‌باشد.

info@jamejamonline.ir

روابط عمومی : ٢٢٢٦٢١٤٢

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها