عروسی وسط سیل: بین همه اخبارناخوشایندی که درباره سیل این روزها در کشورمان به گوش می رسد، شنیدن بعضی خبرها بدجور حال آدم را خوب می کند؛ مثلا کاری که به اسم یک زوج جوان در روستای سبهانیه سوسنگرد ثبت شد؛ آنها مراسم آغاز زندگی مشترکشان را درست روی سیلاب برخاسته از طغیان رود کرخه و پشت سیل بندها برگزار کردند؛ البته آقا داماد یعنی «اعلاء چنانی» و همسرش در این مراسم تنها نبودند و همه اهالی روستا هم با حضورشان در کنار سیل بندی که خودشان 15 روز برای ساخت و نگهداری اش تلاش کرده بودند ، آنها را همراهی کردند. در این مراسم نیروهای امدادی آتش نشانی تهران،راهداری و بچه های سپاه هم حضور داشتند.
کد خبر: ۱۲۱۷۶۵۱

حمایت از چهارقلوهای شاهرودی : یکی از اتفاق های خوب دیگر این روزهای کشورمان باز هم در یک روستا افتاد ، در روستای باغچه در منطقه کالپوش شاهرود؛ اینکه یک مادر 31 ساله در دومین زایمانش چهارقلو به دنیا آورد؛ اتفاقی که موجی از خوشحالی و امید را در روزهای سخت رانش زمین و کولاک شدید در منطقه کالپوش بین مردم ایجاد کرده ؛ این چهارقلوها ، دو دختر و دو پسر هستند که به ترتیب تولد ، اسامی انها شهریار، شهرزاد، امیرحسین و فاطمه نامگذاری شده اند. این خانواده قبل از این چهارقلوها یک فرزند پسر 7 ساله به اسم طاها هم داشتند و حالا خیلی ناگهانی جمعشان 7 نفره شده است!

حال و روز ناخوش تیم فوتبال بانوان ملوان: پرافتخارترین تیم فوتبال بانوان این روزها حال و روز خوشی ندارد و حتی برای به پایان رساندن لیگ برتر هم با اما و اگرهای فراوانی روبه رو شده؛ مریم ایراندوست ، سرمربی این تیم در همین رابطه گفته: ما ۹ بازی دیگر داریم که در چهار بازی میزبان هستیم و هیأت فوتبال انزلی آنها را پیش می‌برد. در سه بازی خارج از خانه به خاطر مسافت زیاد حریف، خیلی مشکل داریم. امیدوارم کمک شود تا هزینه‌های رفت و برگشت تیم را فراهم کنیم و به بازی برسیم. ایراندوست البته از همدلی بازیکنان و کادرفنی اش هم صحبت کرده و گفته: اگر کسی کمک نکند با ماشین خودمان به محل بازی می‌رویم. آدم با نان و پنیر هم می‌تواند شکمش را سیر نگه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها