حق با شماست

کد خبر: ۱۲۱۴۳۳۵

# بهشت‌زهرا -پاسخ
شایان از تهران:
چند شماره تماس در سایت بهشت‌زهرا(س) از سوی روابط عمومی گذاشته شده، ولی هیچ‌یک از این شماره‌ها جوابگو نیستند.

# مترو - ساعت
سلیمی از کرج:
متروی صادقیه به سمت کرج فقط تا ساعت 21 قطارهای سریع‌السیر دارد و بعد از آن قطارهای معمولی مسافران را جابه‌جا می‌کند. در صورت امکان تا ساعت 22 نیز قطارهای سریع‌السیر اقدام به جابه‌جایی مسافران کنند.

# زباله- منطقه 16
سلمانی از تهران:
در میدان بهمنیار واقع در منطقه 16 سطل‌های زباله از سوی شهرداری دیر تخلیه می‌شود، به‌خصوص نبش کوچه جامی که جولانگاه موش‌ها شده و باعث انتشار بوی نامطبوع در محله شده است.

جوابیه

در پی درج پیامی در 13‌خرداد 1398 با عنوان «اتوبوس-فرسوده» مشاور فرهنگی واجتماعی و مدیر روابط‌عمومی اتوبوسرانی شهرداری تهران با ارسال نمابری اعلام کرد: درخصوص وضعیت نامناسب اتوبوس‌های خط 359 (میدان راه‌آهن-میدان هفتم تیر) اعلام می‌دارد بخش قابل‌توجهی از اتوبوس‌های تک‌کابین شاغل در خطوط فرسوده است و ‌باید نوسازی شود که در صورت اجرا شدن مصوبه هیات محترم وزیران و اختصاص اتوبوس نو از سوی دولت محترم به شهر تهران، این امر محقق می‌شود.

در پی درج پیامی در 27 خرداد 1398 با عنوان «فاضلاب-روباز» مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه 15 تهران با ارسال نمابری اعلام کرد: افسریه دارای 25هزار متر نهر روباز بوده که در سال‌های گذشته و در قالب طرح ناحیه بدون نهر با بهره‌گیری از شیوه‌های جدید لوله‌گذاری نسبت به سرپوشیده کردن این انهار اقدام شد. در حال حاضر 23هزار و500 متر از انهار افسریه پوشیده شده و تنها حدود 1500متر نهر روباز باقیمانده که آن هم در برنامه سال جاری و آتی شهرداری منطقه قرار دارد که در صورت تامین بودجه اجرایی خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها