زنان روی تخته وزنه برداری: هفته گذشته برای ورزش بانوان ایران هفته ای خاص و احتمالا به یادماندنی بود، از آن روزها که در تقویم برای همیشه ثبت می شود، دلیلش هم به نخستین حضور زنان وزنه بردار ایران در یک رویداد معتبر بین المللی بر می گشت، هفت وزنه‌بردار دختر ایران در مسابقات قهرمانی آسیا که در شهر نینگبوی چین برگزار می شد روی تخته رفتند و اگرچه نتوانستند طلایی و مدال آور شوند اما این نخستین تجربه قطعا آغاز راهی طولانی است که زمینه ساز کسب افتخارات بیشتر خواهد شد.
کد خبر: ۱۲۱۳۲۲۷

پوپک بسامی، مریم زارع، ابریشم ارجمند خواه، الناز باجلانی،سیده الهام حسینی، مرضیه قنبری و پریسا جهان فکریان هفت ورزشکار خوب کشورمان بودند که در این رقابت هادر دسته های مختلف وزنه زدند.

جایزه از سرزمین روس ها: جشنواره فیلم مسکو یکی از معتبرترین رویدادهای هنر هفتم در جهان محسوب می شود و همه ساله بسیاری از اهالی سینما را به پایتخت روسیه می کشاند، خبر خوب جشنواره مسکو درخشش فیلم تازه رسول صدرعاملی و بازیگر آن بود. سها نیاستی برای بازی در فیلم «سال دوم دانشکده من» ساخته رسول صدرعاملی برنده جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره فیلم مسکو شد. جوایز جشنواره فیلم مسکو به جایزه طلایی سن‌جورج شهرت دارد. جالب است بدانید نیاستی متولد 1373 است و علاقه و تحصیلاتش معماری است و خیلی اتفاقی وارد سینما می شود و با فیلم صدرعاملی برای نخستین بار در جشنواره فیلم فجر حاضر بود و منتقدان از او به عنوان یک بازیگر توانمند نام بردند.

یک هشدار مهم: سازمان جهانی بهداشت در تازه‌ترین گزارش‌هایش، تماشای تلویزیون یا بازی با تلفن‌های هوشمند را برای کودکان زیر دو سال ممنوع اعلام کرده است و از خانواده‌ها می‌خواهد مراقب فعالیت و خواب کافی کودکان خود باشند.
بر اساس این گزارش بچه‌های زیر دو سال نباید به هیچ عنوان از صفحه‌های نمایش مثل تلفن همراه یا تلویزیون استفاده کنند؛ البته کودکان بین دو تا پنج سال نیز حداکثر یک ساعت در روز اجازه استفاده از صفحات نمایش را دارند. همچنین برای خواب کودکان پیشنهاد می‌کند ‌بچه‌های یک تا دو سال ۱۱ تا ۱۴ ساعت در شبانه روز و کودکان سه تا چهار سال نیز ۱۰ تا ۱۳ ساعت در روز استراحت داشته باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها