کد خبر: ۱۲۱۲۴۹۱

# جنگل‌-خواری
مهربانی از گنبدکاووس:
وضعیت ساخت و سازهای غیرمجاز در ارتفاعات شهری استان گلستان به‌خصوص در شهرهای شرقی استان بیداد می‌کند. در روز روشن جنگل‌ها را تخریب و ساختمان‌سازی
می‌کنند!
به نظر می‌رسد این افراد از جنس مردم عادی نیستند، اشخاصی هستندکه پشتوانه دولتی دارند یا به مسؤولان رده بالا وصل هستند. از منابع طبیعی و جنگلداری استان به‌خصوص قوه محترم قضاییه درخواست رسیدگی
فوری دارم.

#نیروی - پیمانکاری
یک شهروند:
چندین هزار نفر از نیروی‌های قرارداد موقت وزارت نفت هشت سال است که از پیمانکاری به قراردادی تبدیل وضعیت شده‌اند، در قرارداد ذکر کردند کارمند، اما هیچ آیتم کارمندی مانند: حق جذب، بدی آب و هوا، سابقه، مدرک تحصیلی، سمت سازمانی و... شامل ایشان نمی‌شود.

#هشدار-روشنایی
قادری از زنجان:
خیابان زینبیه غربی زنجان روشنایی و علائم هشدار‌دهنده ندارد و این موضوع باعث تصادفات و مشکلاتی برای ساکنان شده است.

#نبود-دوربرگردان
صالحی از تهران:
با بسته شدن دوباره خروجی شرقی اتوبان بابایی -‌ حکیمیه و باز شدن ورودی شهرک البرز و احداث نشدن دور برگردان، اقدامی برای بازسازی آن نشده است.

#جولان- موش‌ها
بلغار از تهران:
باز بودن و سرپوشیده نبودن کانال و جوی آب در سه‌راه شریعتی واقع در خانی‌ آبادنو باعث جولان جانوران موذی مانند موش‌ها شده است.

#قیمت - گوشت
نوبخت از تهران:
به طور مکرر در صداوسیما و اخبار از واردات دام زنده سخن می‌گویند و بعد از آن وعده کاهش قیمت داده می‌شود، ولی هیچ نشانی از توزیع این گوشت‌ها و کاهش قیمت دیده نمی‌شود.

#افزایش - کرایه
صفایی از تهران:
قرار بود کرایه ناوگان عمومی 20درصد افزایش قیمت داشته باشد، ولی این افزایش برای افرادی که از کارت اعتباری استفاده می‌کنند بیش از 30 درصد است. چرا؟

info@jamejamonline.ir

روابط عمومی : ٢٢٢٦٢١٤٢

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها