اوج در اینستاگرام

#ممنونیم_ اوج

اینستاگرام و توییتر را اگر با هشتگ موسسه اوج بگردید، هنوز بیش از همه پست‌ها و توییت‌ها مطالبی‌ می‌بینید در رابطه با سری پنجم مجموعه تلویزیونی پایتخت. هنوز داغ‌ترین بحث‌ها ذیل هشتگ موسسه اوج، مربوط به این سریال است و شاید نشان‌دهنده این باشد که پایتخت، تاکنون عمومی‌ترین پروژه هنری است که اوج آن را تهیه کرده است.
کد خبر: ۱۲۱۲۱۱۸

دیگر ماجرای داغ با این هشتگ، به فیلم «به وقت شام» ابراهیم حاتمی‌کیا مربوط است. ما از بین پست‌ها و توییت‌‌هایی که به اوج مربوط‌ هستند بیشتر سراغ آن دسته رفتیم که در فضای عمومی هم بارها مطرح شده‌اند. از همین روست که ما در گفت‌وگویمان با مسؤولان اوج در همین صفحه، سراغ همین دست از موضوعات رفته‌ و سعی کردیم پاسخی برای افکار عمومی درباره آنها بیابیم. اینجا و در ستون صفحه روبه‌روبه برخی از انتقادها به عملکرد اوج در پست‌های اینستاگرامی و توییت‌‌ها اشاره کرده‌ایم؛ انتقادهایی که در گفت‌وگوی این صفحه سعی در یافتن پاسخی برای آنها داشته‌ایم.

باید از اوج و سپاه تشکر کرد که حتی به مخالفین خود این‌طور بها می‌دن!
ممنونیم #اوج
ممنونیم#سپاه
#موسسه_اوج
[در رابطه با همکاری اوج با بازیگران و سینماگرانی که چندان همسو با نظام به نظر نمی‌رسند!]

بی‌شک امروز #احسان_محمد_حسنی#آقا_ابراهیم بچه‌های جوون انقلابه.
#آقا_احسان با #حاج_کاظم پای در راه گذاشت و بعد سی سال با #حاج_حیدر خیلی‌ها را به راه آورد. امروز امید دل خیلی از بچه حزب الهی‌های شهرستانی به #احسان_محمد_حسنی خوشه که با عملکرد خوبش تو اوج و روایت فتح، در هیات، مسجد و پایگاه و دانشگاه بتونن پزش رو بدن که این کار برای بچه حزب‌الهی‌هاست‌ها!! حال میکنی تئاتر رو! پوستر رو! آهنگ رو! سرود رو! موسیقی رو! گرافیک رو!فیلم رو! شبکه رو!

اگر اردوغان و تمامی شبکه‌های ماهواره‌ای ترکیه شخصا از ایرانیان دعوت، تمنا و التماس می‌کردند تا ایام عید و تعطیلات‌رو در ترکیه سپری کنند آن‌قدری اثر‌گذاری نبود تا این‌که جناب احسان محمد حسنی (تهیه‌کننده) و سازمان اوج آن هم در سال کالای ایرانی آن‌قدر تبلیغ ترکیه در پایتخت رو کردند...
.. #پول_و_کم_تجربگی
#اوج
#احسان_محمد_حسنی
#پایتخت_۵
[اشاره به ساخته‌شدن بخشی از سری پنجم سریال پایتخت در کشور ترکیه]

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها