عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به مطرح شدن طرح معامله قرن، گفت: رؤیای معامله قرن آمریکا تعبیر نخواهد شد.
کد خبر: ۱۲۰۸۹۲۵
رویای «معامله قرن» آمریکا تعبیر نمی‌شود

به گزارش جام جم آنلاین، سید حسین نقوی حسینی در گفتگو با مهر درباره اهمیت حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس، گفت: روز قدس نماد حضور همه مسلمانان برای دفاع از حقوق یکدیگر و دفاع از قدس شریف است چرا که موضوع فلسطین مربوط به جهان اسلام است.

وی تاکید کرد: با توجه به عربده‌کشی‌های آمریکا در منطقه و ضرورت جلب توجه جهان اسلام به موضوع فلسطین، روز قدس امسال اهمیت و حساسیت ویژه‌ای نسبت به سال‌های قبل دارد.

نماینده مردم ورامین در مجلس ادامه داد: امیدواریم که همه مردم ایران و مسلمانان جهان در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور یابند و نشان دهند که از موضوع فلسطین و قدس شریف نخواهند گذشت.

نقوی حسینی با اشاره به مطرح شدن طرح معامله قرن، تصریح کرد: ملت ایران و همه مسلمانان باید نشان دهند که حاضر نیستند با قلدر منشی و زورگویی‌های آمریکا پای میز مذاکره بنشینند.

وی با تاکید بر اینکه رؤیای معامله قرن آمریکا تعبیر نخواهد شد، اظهار داشت: اگرچه آن‌ها برای این اقدام روی کشورهای وابسته منطقه حساب باز کرده‌اند، اما بدانند که قطعاً جهان اسلام اجازه نمی‌دهد که کسی روی حق مسلم جهان اسلام، یعنی قدس شریف و حقوق ملت فلسطین معامله کند.

وی با بیان اینکه دشمنان همواره حضور پرشکوه مردم در صحنه‌های مختلف را نظاره می‌کنند، گفت: قطعاً حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس برای دشمنانمان به ویژه آمریکا مأیوس کننده است و این حضور باعث می‌شود که آمریکایی‌ها از انجام اقداماتی علیه جمهوری اسلامی ناامید شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها