رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدامات آمریکا علیه ملت ایران گفت: شروط ۱۲گانه آمریکا شرف ملت ایران را زیر پا می‌گذارد.
کد خبر: ۱۲۰۴۱۳۳
شروط ۱۲گانه آمریکا شرف ملت ایران را زیر پا می‌گذارد

به گزارش جام جم آنلاین از فارس،‌ علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در سفر دو روزه به استان خراسان رضوی امروز (پنج شنبه، 12 اردیبهشت) در همایش بزرگداشت روز معلم در شهر تربت حیدریه در واکنش به اقدامات آمریکایی‌ها علیه کشورمان گفت: آمریکا پیش از توافق هسته‌ ای اعلام کرد که می‌خواهیم در این رابطه با شما توافق کنیم از این رو به مدت دو سال مذاکرات صورت گرفت و در این عرصه به توافق رسیدیم و همه کشورها این توافق را پذیرفتند، حال یک موجود عجیب و غریب به زیر این قرارداد زده است و اعلام می‌کند که شما باید 12 شرط جدید من را بپذیرید.

رئیس مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه شروط 12گانه آمریکا شرف ملت ایران را زیر پا می‌گذارد، افزود: این شروط حقوق ملت را به ذلت می‌کشد پس باید در مقابل این اقدامات بایستیم و صبور باشیم زیرا در صورت ایستادگی این موجود مجبور به تمکین خواهد شد.

وی ادامه داد: اگر در شرایط کنونی مقابل آمریکا نایستیم، قطعا آنها چند قدم جلوتر خواهند آمد و اقداماتی بدتر از رویکرد نسبت به عربستان خواهند گرفت؛ امروز شاهد هستیم که آمریکایی‌ها پول عربستان را گرفته و آنها را تحقیر می‌کنند اما ملت ایران با تمدن و ریشه‌دار است و در این عرصه مدیران باید از حقوق ملت هم با توجه به نیازهای مردم و هم در برابر دشمنان دفاع کنند.

لاریجانی بر لزوم توجه و توسعه بخش تولید در کشور تأکید کرد و گفت: با توسعه تولید، ثروت در کشور ایجاد شده و شرایط تغییر می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها