حق با شماست

کد خبر: ۱۱۸۵۳۷۸

# حمایت-وزیر بهداشت
شیرزادی از مراغه:
دولت چرا نسبت به درخواست‌های وزیر محترم بهداشت که در انجام امور مربوط به بهداشت کشور به‌نحو احسن کار می‌کرد اقدامی نکرد؟ تمام تلاش وی در راستای افزایش بهداشت و حمایت از مردم بود و ایشان بدون‌شک یکی از بهترین وزرای دولت بوده است.

# بدون -‌ نظارت
غروی از تهران:
چرا نظارت بر گرانی‌ها به کمترین حد خود رسیده است؟ متاسفانه سوء‌استفادکنندگان در نبود نظارت به‌راحتی اقدام به گرانفروشی می‌کنند.

# ترافیک -نافرجام
رشیدی از تهران:
چرا شهرداری اقدامی برای ساخت زیرگذر یا پل هوایی خیابان فرجام به تهرانپارس نمی‌کند تا بار ترافیکی اتوبان باقری کاهش یابد؟

# بسته-حمایتی
سیدحسینی از خمین:
زمان توزیع بسته حمایتی کارگران و بیمه‌شدگان تامین اجتماعی چرا اعلام نمی‌شود و این اقشار کماکان در انتظار دریافت سبد کالای دولت هستند.

# شهر ـــ خواری
حاجی صبحی از تهران:
شهرداری تهران به‌جای حل مشکلات شهری شهروندان تهرانی، تمام تلاش خود را برای خالی کردن جیب مردم به‌کار گرفته و متاسفانه سکوت اعضای محترم شورای شهر نیز نشان‌دهنده حمایت از این اقدامات شهرداری است.

# شهرک‌ ـــ عباس‌آباد
کریمی از ورامین:
به علت تردد زیاد خودروها در شهرک عباس آباد روبه‌روی پمپ‌بنزین سیاه‌چشمه، این خیابان جوابگوی این حجم رفت‌وآمد نیست و نیاز به تعریض خیابان از طرف شهرداری احساس می‌شود.

# اطاله ـــ دادرسی
فرخی‌نژاد از ارومیه:
رسیدگی به پرونده‌های قضایی در دادسرای ارومیه بسیار کند صورت می‌پذیرد، از قوه قضاییه توجه ویژه به شعبات ارومیه را خواستارم.

# سرعت‌گیر ــ‌ پیروزی
سازکار از تهران:
ورودی خیابان پیروزی به ابتدای خیابان هشتم نیروهوایی به‌خاطر آسفالت نامناسب و وجود چندین سرعتگیر غیرکارشناسی شده، باعث صدمه زدن به خودروها و ترافیک می‌شود.

info@jamejamonline.ir

روابط عمومی : ٢٢٢٦٢١٤٢

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها