# فرو نشست -زمین علیخانی از تهران: باز هم فرونشست زمین و ایجاد حفره در منطقه مولوی تهران را شاهد بودیم. چرا مسؤولان شهری فکری به حال این موضوع نمی‌کنند تا با جان و مال مردم بازی نشود؟
کد خبر: ۱۱۸۳۶۳۰

# سرقت - خودرو
شمس‌الدین از تهران:
شب‌ها در خیابان خزانه و حوالی پارک ابریشم لوازم اغلب خودروها به سرقت می‌رود. نیروی انتظامی برای امنیت این منطقه تدبیری بیندیشد.

# کارگر - خارجی
کریمی از ورامین:
متاسفانه کارگران خارجی در بیشتر شهرک‌های صنعتی و کارگاه‌های تولیدی ورامین به علت کم بودن دستمزدشان، مشغول به کارند، در حالی که جوانان ایرانی بیکار و جویای شغل هستند.

# دولت - گرانی
صفری از گرمسار:
دولت محترم چرا فقط به فکر افزایش قیمت‌ها و دادن مجوز به گرانی‌هاست؟ چرا هیچ اقدامی بابت افزایش کیفیت کالاهای ایرانی صورت نمی‌دهد؟

# دلار ـــ‌ زندگی
شاهرخی از تهران:
با کاهش قیمت دلار فقط تلفن همراه اندکی کاهش قیمت داشت و هیچ یک از کالاها کاهش قیمت نداشته است. لازم به ذکر است که قرار بود لوازم خانگی نیز عقب‌نشینی قیمت داشته باشد که این وعده نیز کذب درآمد.

جوابیه

در پی درج پیامی در 12 آذر 1397 با عنوان «بزرگراه قم» مدیر روابط عمومی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای وزارت راه و شهرسازی با ارسال نمابری اعلام کرد: در حال حاضر در مسیر رفت و برگشت آزادراه تهران - قم تعداد ده مجتمع خدماتی رفاهی درحال بهره‌برداری، تعداد دو مجتمع در حال ساخت وجود دارد، همچنین تعداد هفت فقره موافقت اصولی برای ساخت مجتمع‌های خدماتی - رفاهی صادر شده است که تعداد شش مجتمع در مسیر قم به تهران واقع شده است و محور یادشده از لحاظ توزیع و پراکنش از وضعیت مطلوبی برخوردار است و با بهره‌برداری از مجتمع‌های جدید در آینده نیز پیش‌بینی می‌شود شرایط مناسب‌تری برای رفاه هموطنان عزیز فراهم شود.

info@jamejamonline.ir

روابط عمومی : ٢٢٢٦٢١٤٢

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها