کمپانی های بزرگ دنیا هر ساله با در نظر گرفتن آخرین پیشرفت های تکنولوژی روز عصر خود و نیازهای مردم، تغییراتی در محصولات تولیدی اعمال می کنند.
کد خبر: ۱۱۷۸۶۸۹
معرفی کولر گازی بوش اینورتر

این تغییرات می تواند شامل تجهیز کردن محصولات نسبت به مدل های قبل، تغییر در مواد اولیه ساخت و کیفیت اجناس باشد.

در لیست این کمپانی های ریز و درشت دنیا، نام کمپانی بوش آلمان در نظر و گوش تمامی مردم دنیا نامی آشناست و استقبال از این برند با کیفیت رو به افزودن می باشد.

یکی از محصولات بسیار موفق، با کیفیت و جا افتاده این کمپانی، کولر گازی اینورتر این کمپانی می باشد که فروشگاه بوش ایرانیان نیز با تکیه بر کیفیت بالا و قیمت مناسب این محصول، اقدام به فروش آن کرده است.

اما چرا کولر گازی بوش اینورتر؟

شما می توانید با نگاه کردن به یک محصول چه کوچک و چه بزرگ، از هر کمپانی سازنده ای و از هر کشوری، کیفیت ساخت آن محصول را مشاهده بفرمایید. طراحی و ظرافت کولر گازی بوش خاص این کمپانی بوده و در انحصار بوش می باشد.

پلاستیک بکار رفته در کولر گازی بوش کاملا از مواد اولیه تشکیل شده و به هیچ عنوان از مواد بازیافتی و سمی استفاده نخواهد کرد.

هنگام خرید کولر گازی و اسپلیت به مدل های مختلفی برخورد می کنید و مجبور به مقایسه کولر گازی های اینورتر با یکدیگر با برند های مختلف می شوید.

مقایسه کولر گازی های اینورتر با یکدیگر
گزینه های اصلی در مقایسه کردن کولرهای گازی و اسپلیت و فرق آنها با هم شامل :
مارک و برند کولر گازی و اسپلیت
ظرفیت کولر گازی و اسپلیت بر حسب BTU/H
ابعاد و ارتفاع کندانسور بیرون
اینورتر بودن و بدون اینورتر بودن آن
همراه داشتن لوله مسی

قطعا مارک و برند کمپرسور مهمترین گزینه در مقایسه است.هر برند ارزشی برای محصولات و مشتریان خود قائل می شود و هدف هر برند مجموعه ای خاص از افراد با خصوصیات فردی ، اجتماعی ، سلیقه ای و فرهنگی است.

ظرفیت نیز خود در میزان و بزرگی مواد و قطعات مصرفی در آن تاثیر گذار است.

ابعاد و بزرگی در هر سایز نیز به همان دلیل قبلی تاثیر گذار است.

اینورتر هم که قطعه ای قیمتی در کولر گازی و اسپلیت محسوب می شود و بودن آن قیمت کولر گازی بوش را بالا می برد ولی باید به این نکته حتما توجه کرد که اینورتر در برند های مختلف هم با یکدیگر متفاوت است.

لوله مسی هم به دلیل قیمتی بودن می توان در هنگام خرید و مقایسه مهم باشد.

نمایندگی فروش کولر گازی بوش ایرانیان با بهره گیری از تکنسین های مجرب اقدام به خرید و واردات بهترین مدل های کولر گازی بوش اینورتر در ایران کرده است.

شما می توانید با تماس با قسمت فروش و کارشناس فنی مشاوره ای کامل از نحوه خرید و خدمات دریافت کنید.

شرکت بوش ایرانیان نمایندگی فروش کولر گازی بوش اینورتر اصلی در ایران می باشد و تمامی خدمات فروش و پس از فروش این محصول ( کولرگازی بوش ) به عهده شرکت آنلاین سرویس 24 می باشد.

فروشگاه بوش ایرانیان با بهره گیری از تکنسین های مجرب اقدام به خرید و واردات بهترین مدل های کولر گازی بوش اینورتر در ایران کرده است.شما می توانید با تماس با قسمت فروش و کارشناس فنی، مشاوره ای کامل از نحوه خرید و خدمات دریافت کنید.

شرکت آنلاین سرویس 24 محصولات خود را با 5 سال ضمانت تعویض بدون قید و شرط کمپرسور، خدمات پس از فروش همیشگی حتی برای موارد خارج از گارانتی ارائه می دهد.

ارسال و نصب کلیه دستگاه های کولر گازی بوش اینورتر و معمولی به صورت رایگان توسط نمایندگی خدمات پس از فروش شرکت آنلاین سرویس 24 در سراسر ایران انجام می گیرد.


آدرس وب سایت : www.bosch-iranian.com
تلفن تماس فروش کولر گازی : 09182210006 08734216835
تلفن:۶۶۵۳۹۹۳۰-۶۶۵۳۹۹۳۱-۶۶۵۳۹۹۳۲-۶۶۵۳۹۹۴۰-۶۶۵۳۹۹۴۱-۶۶۵۳۹۹۴۲
کارشناس فنی شرکت بوش :091202101710

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها