معاون صدای رسانه ملی به منظور اجرای قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان، سرپرست جدید رادیو معارف را منصوب کرد.
کد خبر: ۱۱۷۷۳۵۲

به گزارش جامجم، نظر به پایان دوره مسؤولیت مدیر رادیو معارف، دکتر شاهآبادی در حکمی مسعود کاویانی را به عنوان سرپرست رادیو معارف منصوب و از زحمات مجتبی تونهای قدردانی کرد.

کاویانی، طلبه خارج فقه و اصول و دانشجوی دکترای علوم سیاسی با گرایش اندیشه سیاسی است و 21 سال سابقه حضور در رادیو به عنوان نویسنده، تهیهکننده و سردبیر را داراست. از دیگر سوابق او میتوان به مدیریت گروه خبر، تولید و پخش و تامین رادیو معارف و قائممقامی مدیر رادیو معارف
اشاره کرد.

همچنین معاون امور استانهای صدا و سیما هم در راستای اجرای قانون منع بهکارگیری بازنشستگان، سرپرستان جدید صدا و سیمای مراکز کرمانشاه و گیلان را منصوب کرد. بر این اساس فردین امیری به عنوان سرپرست صدا و سیمای مرکز کرمانشاه منصوب و از زحمات رضا رحیمی قدردانی
شد.

در حکم دیگر نیز دکتر دارابی، ضمن تشکر از حسن ظهیری مدیرکل سابق صدا و سیمای مرکز گیلان، محمدباقر باقرزاده را به عنوان سرپرست این مرکز منصوب کرد.

از دیگر مدیرانی که روز گذشته از سمت خود در سازمان صدا و سیما خداحافظی کرد، محمدحسین محمدزاده مدیر شبکه قرآن و معارف سیما بود که او هم با اعلام اقدام تسویه جهت بازنشستگی خود، از کارکنان این شبکه تلویزیونی خداحافظی کرد و تا تعیین رؤسای جدید، مهندس احمد امیرحائری بهعنوان سرپرست مرکز تولید و فنی سیما و حجتالاسلام عرفاتی بهعنوان سرپرست شبکه قرآن منصوب شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها