دو مرد که به خاطر اختلاف حساب 200 میلیون تومانی فرزند بدهکار را در قرچک ورامین ربوده بودند در عملیات 60 دقیقه‌ای پلیس بازداشت شدند. سردار عبدالرضا ناظری، فرمانده انتظامی شرق استان تهران به جام‌جم گفت: چندی قبل ربوده شدن فردی در شهر قرچک به پلیس گزارش شد. تحقیقات اولیه پلیسی نشان می‌داد اختلاف حساب 200 میلیون تومانی در یکی از شهرستان‌های استان ایلام طلبکاران را به دنبال فرد بدهکار به شهرستان قرچک کشانده و آنها فرزند او را با تهدید چاقو ربوده و با انداختن در خودرو پژو ۴۰۵ متواری شده‌اند.
کد خبر: ۱۱۷۷۱۶۱

وی افزود: در جریان جستوجوهای پلیسی ماموران رد خودروی آدمرباها را به دست آوردند و به تعقیب آنها پرداختند و با اخطار به راننده خودرو خواستند توقف کند، اما سرنشینان خودرو توجهی نکردند و به سمت ماموران تیراندازی کردند. ماموران به تیراندازی متقابل پرداختند. در جریان این تعقیب و گریز متهمان خودرو را جا گذاشته و متواری شدند.

ناظری ادامه داد: گروگان که در خودرو جامانده بود نجات یافت.در جریان تحقیقات بعدی یکی از آدمرباهای فراری شناسایی و بازداشت شد. این در حالی بود که متهم دیگر پرونده که طراح ماجرا بود، با خودروی پژویی که پلاک آن مخدوش بود، در مقابل مرکز درمانی قرچک حاضر شد. او زمانی که متوجه حضور ماموران در محل شد، بدون توجه به شلوغی جاده با حرکات مارپیچ و تخریب چند خودرو اقدام به فرار کرد که در تیراندازی پلیس متوقف شد. این دو متهم در عملیات 60 دقیقهای پلیس بازداشت شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها