شاید این روزها که RDR 2 همه را سرگرم کرده، فکر کنید دنیا بهتر از این نمی‌شود و همه آنچه را در طول تمام سال‌ها خواسته‌اید به دست آورده‌اید، اما امسال برای بازی‌های بسیار خوب سال پر‌برکتی است و اوج آن نیز پاییز است.
کد خبر: ۱۱۷۵۲۴۱

این هفته یکی دیگر از بازیهای مورد انتظار سال یعنی Hitman2 برای رایانههای شخصی، PS4 و Xbox One منتشر میشود. در هیتمن 2 بار دیگر در نقش خلاقترین مامور سری جهان یعنی مامور 47 به سراسر دنیا سفر میکنید و از خیابانهای آفتابی شهرهای ساحلی گرفته تا جنگلهای بارانی تاریک و خطرناک اهداف خود را دنبال خواهید کرد. مجموعه هیتمن همیشه روایتگر داستان یک مامور زبده و کارکشته برای از میان برداشتن اهداف خاص بوده، کسی که هیچ جای دنیا از دست او در امان نخواهید بود. ساختار گیمپلی بازی بر مبنای مخفیکاری و استفاده از محیط و تجهیزات برای از میان برداشتن اهداف است و اوج لذت تجربه هیتمن نیز همیشه در همین موضوع قرار داشته است، یعنی دنیایی باز با ظرفیتهای فراوان نقشه کشیدن در هر مرحله پیشروی بازیکن قرار میگیرد و این شما هستید که تعیین میکنید اتفاقات به چه ترتیبی رخ دهند یا صحنهسازی شوند که کمترین میزان شک به شما برده شود. البته که همیشه انتخاب اکشن و دست به سلاح بردن نیز باز است، ولی آنچه که قرار گرفتن در نقش یک مامور حرفهای را رضایتبخش میکند، اجرا شدن مرحله به مرحله نقشههایتان از میان سایههاست!

سهگانه اژدهای کودکی

یکی از قدیمیترین و باحالترین بازیهای زمان عرضه کنسول PS1 عنوان Spyro بود. یک بازی اکشن ماجرایی کارتونی و فانتزی که شما در نقش یک اژدهای بنفش رنگ بانمک کلی فعالیت سرگرمکننده میتوانستید انجام دهید. این بازی سهگانه موفق شد طرفداران بسیاری برای خود به دست بیاورد و اینک شاهد انتشار نسخه بازسازی شده آن برای دو کنسول PS4 و Xbox One هستیم. در نسخه جدید، سهگانه Spyro را میتوانید با کیفیت بسیار بالاتر و در عینحال وفاداری گیمپلی به مجموعه اصلی تجربه کنید، مسیری که پیش از این بازسازی Crash Bandicoot و Ratchet and Clank نیز بهدرستی در پیش گرفته بودند. اگر دلتان برای دوران طلایی PS1 تنگ شده، تجربه
Spyro: Reignited Trilogy را از دست ندهید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها