کد خبر: ۱۱۷۳۵۳۰

# ترافیک ـ مسافرکش

کیهانی از تهران:

تجمع مسافرکشها با پلاک شهرستان در بلوار میرداماد در بیشتر ساعات به یک معضل تبدیل شده است و همیشه شاهد ترافیک و تردد این خودروها هستیم.

# دستفروش ـ بزرگراه

تولایی از تهران:

بعضی از دستفروشان در ترافیک اتوبان همت با مانع شدن تردد خودروها اقدام به فروش اجناس خود میکنند و شهرداری هیچ اقدامی بابت جمعآوری این افراد صورت نداده است.

# واردات ـ بیرویه

رزاقی از قم:

واردات بیرویه سنگهای بیکیفیت از کشورهای خارجی لطمه به تولید داخلی زده است وکارخانههای سنگبری را با بحران مواجه کرده است.

# تالاب ـ انزلی

شرفالدین از انزلی:

با شروع مهاجرت پرندگان به تالاب بینالمللی بندرانزلی و وضعیت نامناسب این تالاب از مسؤولان محیطزیست این شهر خواهشمندیم نسبت به پاکسازی این تالاب اقدام اساسی انجام دهد. علاوه بر این باید برای صید افراطی پرندگان مهاجر نیز تدبیری اندیشید.

# زباله‌‌ساز

کسایی از تهران:

مسؤولان فروشگاه جانبو واقع در خیابان استاد بنا شمالی در ساعات پایانی شب زبالههای خود را در پیادهرو رها و چهره این محله را مخدوش
می کند و باعث به زحمت افتادن پاکبانان محترم میشوند.

# سیگنال ـ ضعیف

مجیدی از لاهیجان:

فرستندههای شبکههای سیما در شهر لاهیجان سیگنال بسیار ضعیفی دارد و با کوچکترین بارش این سیگنالها قطع میشود.

# متکدیان ـ ترافیک

مولایی از تهران:

متکدیان و دستفروشان در چهارراه آیت با مزاحمتهای فراوان برای مردم سعی در کسب درآمد دارند و روز به روز بر تعدادشان در این چهارراه افزوده میشود.

# هوای پاک

خاکسار از تهران:

شعار هوای پاک و استفاده از حمل و نقل عمومی توسط مسؤولان داده میشود این درحالی است که اخیرا اتوبوسهای رسالت به تجریش جمع شده است و مسافران برای رفتوآمداز خودروی شخصی یا تاکسی استفاده کنند.

info@jamejamonline.ir

روابط عمومی : ٢٢٢٦٢١٤٢

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها